Bab 28

1.2K 141 79
                                    

"Jin hyung!"

"Oh Jimin, masuk. Masuk. Tepat pada masanya hoho." Jin yang sedang mengadakan live EatJin mempelawa Jimin duduk di kerusi sebelahnya.

"banyaknya view hyung. Uyooo hyung popular gila."

"Popular ke gila?"

"Dua-dua."

"Yah!!"

Jimin tergelak selepas berjaya menyakat Jin. Selepas tu barulah dia mengucapkan helo dekat semua Army yang sedang menonton.

"Hyung, hari ni EatJin, hyung sediakan makanan apa?"

"Makanan laut."

"Ala, Jimin tak berapa biasalah makan makanan laut. Army, jangan biasakan diri makan makanan laut tau. Tak elok untuk kesihatan. Kesihatan Army adalah nombor satu bagi kami." ucap Jimin sambil tersenyum.

"Jangan dengar cakap Jimin. Hidup cuma sekali. Kita kena makan sepuas hati. Kebahagiaan kita adalah nombor satu. Eh tak, kebahagian nombor dua. Jin nombor satu."

"Apakah? Tu philosophy zaman bila?" soal Jimin.

"Entah, aku pun tak tahu haha."

Jin dan Jimin sama-sama tergelak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin dan Jimin sama-sama tergelak. Last-last Jimin kena paksa juga makan makanan laut kalau tak Jin acah nak mengamuk. Vlive Jinmin bermula dan tamat dengan cerianya.

Skip

Jin mengenakan topi hitam dan topeng muka berwarna hitam. Dia jarang mengenakan pakaian berwarna hitam. Kebiasaannya hanya Suga dan Jungkook yang obses dengan warna hitam. Dia memandang wajahnya lama di cermin.

"Huh, asal aku pakai lipstik terang sangat ni haha." Jin mengumam sendirian.

"Ayo Jinhit bro!."

"Lah, terkejut aku dibuatnya eh kau ni hobie."

"Hyung, kau nak pergi mana? Dah malam ni. Rapi semacam aku tengok. Ha, nak pergi buat kerja tak senonoh eh kat luar?" Jhope mengangkat keningnya berulang kali.

"Mana tahu ni?"

"Buat kerja jahat tak ajak."

"Aku...aku.. Aku buat kerja jahat dekat kau je huahhh baby."Jin terkam Jhope dari sisi dan memeluknya. Dia saja je buat macam tu sebab dia tahu Jhope tak berapa suka kena peluk melainkan dia sendiri yang peluk orang.

"Aduh, hyung janganlah kita saling membunuh. Aku sesak nafas ni."

Jin buat tak hirau.

"Weh dah ah hahaha asal mengigit ni gelilah woi. Woi hahaha." Jhope menolak Jin dan lari dari biliknya sambil tergelak. Jin ikut tergelak juga. Biasalah, ketawa mereka memang bagaikan virus yang mudah berjangkit.

Bila Aku Jadi Bts (Imagine Version)Where stories live. Discover now