-Hatırlatma-
''Kerem''diyor Zeynep kollarını benden çekip yüzüme bakarken.
''Ne?''diyorum tek kaşımı kaldırıp.
''Beni neden öptün?''
-
Aklımı kurcalayan soruyu nihayet sorduğumda içimde bir rahatlama hissi oluşuyor.Tabii bir tarafım alıcağım cevap karşısında ne yapacağını bilmez bir durumda.Bu gece içimde taşıyamadığım bütün yüklerimden kurtuluyorum.Son olanlar beni mutlu etsede bir yandanda şaşırmıyor değilim, ne olduda ona sarılmak istediğimde benimle dalga geçip ,kalbimi kırmadı .Hayret ediyor insan!
''Güzel soru''derken elleriyle çenesini sıvazlayıp bana bakıyor.
Şurda ciddi bir konu konuşuyoruz,beyefendi hala pişkinlik peşinde!
''Şu an emin ol sorumu güzel bulup bulmadığın zerre kadar umrumda değil.Beni ilgilendiren vereceğin cevap.''diyorum kaşlarımı çatıp.
''Vay,güzelmiş.Peki senin bununla ilgili bir fikrin varmı ?'' diyor işaret parmağını bana doğru savurup alayla kaşlarını kaldırırken.
''Neyle ilgili''diyorum anlamaz bir şekilde kaşlarımı kaldırıp.''Neyle ilgili fikrim olmalı ki ?''
''Seni neden öptüğüm konusunda bir fikrin varmı? Sence neden öptüm?''diyor deminkinden de gıcık bir ifadeyle.
''Bilmem''diyorum biraz sesimi yükseltip''Her şey olabilir,senin sağın solun belli olmuyor.Şimdi gelipte''Hiiç öylesine öptüm canım.''dersen hiç şaşırmam'' diyede ekliyorum Keremin taklidini yaptığım sırada sesimi kalınlaştırarak.
''Hah! En çokta şu taklit olayına bayılıyorum.Çok kabiliyetlisin hizmetçi''diyor Kerem kocaman bir şekilde gülümserken.
Hizmetçi demesine biraz bozulsamda pek belli etmeden bende cevabımı veriyorum
''Konuyu saptırma,Bana cevap ver.Neden öptün?
''Nedenmi öptüm''diyor ciddi bir ifadeyle konuşmaya başlarken''Peki söyleyeyim.Seni kullandım,duygularınla oynadım gibisinden şeyler söyleyip seni kandırmıycam.Evet,kötü kalpli bir insan olabilirim ama ben asla yalan söylemem.Seninle tartışırken Akselin bizi izlediğini fark ettim,o sabah onu döverken söylediğim şeyleri ispatlamak için seni öptüm.Ve evet ispatladımda''
Aldığım cevap karşısında birden bütün dünyamın başıma yıkıldığını hissediyorum.Gerçekten bumu ?Aslında bu tamamen duygularımla oynamak.Kendi egolarını tatmin edebilmek için onu seven bir kızın duygularıyla oynamak karaktersizlik değilse nedir? Bişeylerin değişeceğini düşünerek hata yapmışımAslında buna benzer bir cevap alacağımı az çok tahmin edebiliyordum.Ne yani, adam birden gelip sana aşığım o yüzden öptüm gibisinden bişey söylemeyecekti herhalde.Boş hayallere kapılmamı kafama daha öncede kaktı çünkü.Ama ben hala salak gibi bir gün gelip aşk itirafı yapmasını bekliyorum.
''Tam senlik bir cevap''diyorum birden sinirlenip ayağa kalkarken.Ayağa kalktığımda oda benim gibi ayağa kalkıyor.
''Ne bekliyordunki?Aşk itirafı falanmı yapmamı ?''diye cevap veriyor kaşları çatık bir halde.Doğru söylüyor bende öyle düşünmüştüm zaten.Neden sinirlendim ki .Ne haddime!
''Haklısın''diyorum ve merdivenlere doğru ilerliyorum.
^^
Ertesi sabah okula benmi yoksa cesedim mi gidiyor hiç bilmiyorum.Tabi bunda dün gece hiç uyumamamın etkisi büyük.Keremle dünki konuşmamızdan sonra gözüme uyku girmedi.