~ Marinette pov. ~
Dimineața când m-am trezit observ ca sunt in bratele lui Adrien. Sar ca arsa din pat si asa reusesc sa-l trezesc si pe Adrien.
A: Marinette, esti bine? Spune Adrien somnoros.
M: D-da... Spun eu rusinata.Ne-am schimbat si am plecat jos. Cei doi porumbei inca nu s-au trezit asa ca am decis sa fac micul de jun.
Clatitele erau aproape gata si au aparut si Alya cu Nino.
Dupa ce am mancat ne-am pregatit pentru scoala dupa ce am fost gata am plecat. Am ajuns la scoala si nu era aproape nimeni in clasa. Eu cu Alya am plecat in curte pana cand se suna de ora.Al: Deci Marinette, cum ai dormit cu Adrien?
M: Păi sincer...bine... Spun eu putin rusinata
Al: Ok...am uitat sa te intreb ce o sa faci vara
asta?
M: Păi...nu stiu...de ce?
Al: O...Păi doar te-am intrebat...
Sa sunat de ora si am plecat in clasa.
Orele au trecut repede urmand ca diseara sa merg la Alya pentru petrecere.
Ajunsa acasa ma duc in camera mea si ma pun in pat sa dorm.
M-am trezit si vad ca deja trebuie sa merg la Alya.
Ma imbrac cu o pereche de pantaloni negri si o camasa in carouri.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Am ajuns la Alya si aproape de Alya m-am intalnit cu Adrien si Nino... Stai ADRIEN SI NINO ce fac ei aici?
Alya ne deschide usa si noi intram inauntru.
O trag pe Alya dupa mine:M: Ce fac ei aici? Spun eu putin suparata.😣
Al: Pai i-am chemat si pe ei...
M: Si mie de ce nu mi-ai spus ca vin si ei?
Al: Pentru ca daca iti spuneam nu mai veneai😎.
M: Normal ca nu... Dar puteai macar sa-mi spui.
Al: Stiu...imi pare rau ca nu ti-am spus.😔
M: Nu-i nimic dar altadata sa imi spui ...ok?
Al: Ok.Mergem inapoi la baieți care ne asteptau.
Ne-am schimbat in pijamale si am mers sa ne uitam la un film horror cum le pace lor .
Eu stateam langa Adrien si Alya langa Nino.
Eu cand ma speriam Adrien ma lu-a in brate
Dupa film ne-am jucat adevar sau provocare.M: Bun ...deci...cum dormim? Spun eu putin nesigura.
Al: E simplu...eu cu Nino si tu cu Adrien.😎
A&N: Ok.
M: Daa...😓
Ne-am pus in pat si eu fiind obosita adprm instant.
Dimineața observ ca sunt pe pieptul lui Adrien. Sar ca arsa din pat si asa reusesc sa il trezesc.A: Marinette, esti bine? Spune el frecandu-se la ochi.
M: D-da...si o iau la fuga in baie.
Imi fac rutina si ma inbrac cu o pereche de pantaloni scurti rosii si un tricou alb.
Ies din baie si observ ca nu mai era nimeni in camera.
Merg la bucatarie si acolo ii gasesc mancand. Ma alatur si eu lor. Dupa ce am mancat am hotarat sa mergem...Suspans!!
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Teen Fiction" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"