Ne trezim si ne pregătim de școală. După 30 de minute suntem gata și pornim spre școală.
Ajunși acolo mergem în clasa și ne așezăm în bănci.
Apoi vin Alya și Nino.
Apare diriginta și ne preda.La sfârșitul orei ne zice.
D.B(Doamna Buster) : Copii, peste 2 săptămâni se va organiza o mica excursie la un muzeu de arte din Reims. Aceasta excursie o sa dureze câteva zile.
La revedere.Se suna și profa pleacă. Eu, Alya, Nino și Adrien plecam în curtea scolii.
Al: Cum ați dormit la mine? 😉
M: Alya!!
Al: Ce e? 😂
M: Am dormit foarte bine. Merci de întrebare. 😑
Al: Pe bune Marinette, doar nu o sa va puteți ascunde la infinit. La un moment dat toată lumea o sa știe ca voi doi sunteți imp...
M:Shhh!!! Alta data.
Al: Mbine.. 😒
Plecam în clasa și la întrare ne aștepta Chloe în pragul ușii.
C: Adrien. Stai puțin.
A: Nu am timp.
C: Te rog. 2 minute.
A: Bine. Zi ce vrei.
Eu, Alya și Nino plecam în clasa.
Adrien pov.
Mari,alya și Nino au plecat în clasa iar eu am rămas doar cu Chloe.
A: Zi ce vrei.
C: Sa spui adevărul.
A: Ce adevăr?
C: Ca ma iubești.
A: Aberezi.
C: Ba nu! Știu ca stau cu Marinette doar din mila. Știu ca pe mine ma iubești.
A: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita! Înțelege. Și lasa-ma în pace!
Aceasta se apropie de mine și într-o fracțiune de secunda își lipește buzele de mine.
O împing iar aceasta spune:
C: O sa regreți asta. "spune și pleacă.
Nu dau importanta celor spuse de ea și întru clasa.
Ma așez lângă Marinette iar aceasta zice:
M: Ce-a durat atât?
A: A nimic. M-a întrebat dacă sunt împreună cu tine. Și i-am spus că da, și sa ma lase în pace.
M: Ok.
Ce e? Doar nu puteam sa ii zic ca ma sărutat, nu? Oricum o sa am grija sa nu se mai apropie de noi.
Fata asta e în stare de orice. Începe ora și întra profa de mate.
"După școală"
Ieșim din școală și mergem acasă. Suntem pe o trecere de pietoni iar înainte sa traversam ne asiguram.
Vedem ca nu e nicio mașina asa ca traversam.
Când suntem la mijlocul șoselei vad ca vine o mașină cu viteza.În secunda 2 sunt împins pe trotuar iar când ma uit pe trecere o vad pe Marinette întinsă pe jos iar lângă mașina aceea. Ma uit la șofer și vad ca e.....
Cine credeți ca e? Scrieți în com.
App. Va readuc aminte ca am publicat încă o carte. "Learn To Love Me" sper sa va placa.Noapte buna.
Pa❤️🧡💛💚💙💜🖤
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Teen Fiction" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"