Vine spre mine și îmi arata niște...chei?
M: Ce sunt astea?
A: După cum se poate vedea, niște chei.😊
M: Și ce faci cu ele?
A: O sa vezi, acum haide.
M: Unde?
A: Cu mine.
M: Ok....
Habar n-am unde mergem dar sunt curioasa. Coboram scările și mergem la mașină lui Adrien.
Ne urcam pe bancheta din spate, iar mașina începe sa se miște.Mergem deja de 20 de minute. Dar habar n-am unde.
M: Acum îmi zici unde mergem?
A: O sa vezi. 😁
Nu zic nimic doar zâmbesc. După vreo 5-6 minute ajungem în fata unei case super mare.
M: Ce facem noi aici?
A: Asta e noua noastră casa. 😊
M: Cum adică?
A: Adică de acum aici vom sta.
M: Doar nui doi?
A: Da. Nu-ți place compania mea?
M: Tu glumești?! E cel mai frumos lucru care mi sa întâmplat. ❤️
Îl sărut apoi Intram sa vedem ce și cum.
Rămân uimita ca cât de mare e casa.
Dupa cateva ore
Dupa ce am studiat casa ne-am întors și ne-am făcut bagajele.
Acum e seara și eu și Adrien ne uitam la un film. Eu adorm pe la jumătatea filmului și nu apuc sa vad ce seai întampla.Dimineata
Când ma trezesc îl vad pe adrien dormind în bratele mele. Sau...ma rog...eu în bratele lui. Tot una e.
Încerc sa ma ridic fără să-l trezesc dar nu am noroc și îl trezesc.
A: Neața.
M: Neata. Scuze ca te-am trezit.
A: Nu-i nimic, oricum trebuia sa ma trezesc.
Zâmbesc și merg la baie. Îmi fac un dus scurt și apoi rutina.
Ma îmbrac cu o pereche de mantaloni scurți negri și un tricou alb.Ma încalț cu niște teniși și plecam spre liceu.
Dupa 3 săptămâni.
Au trecut 3 săptămâni de când eu și Adrien ne-am mutat împreună. Mai sunt 2 zile pana la balul de absolvire și deja toți își fac griji pentru ca nu sau decis la ce facultate vor sa dea.
Eu deja mam decis ca vreau sa fiu designer de moda și totodată model. Știu ca suna aiurea. Eu model. Dar, mi-am dat seama ca asta vreau sa fac.
Intram în clasa și încep orele.
Dupa o ora
La sfârșitul ore doamna diriginta ne zice:
D.B: Bun copii, mai sunt 2 zile și după fiecare va merge pe alt drum...mai țineți minte ca am spus va fi un bal de absolvire, asa ca băieților nu stați pe gânduri.
Vreau sa va mai spun ceva și după sunteți liberi. Asa...am nevoie de 2 elevi care sa aranjeze sala de sport pentru bal. Se oferă cineva?Nath și chloe se ridica în picioare și spun:
N: Vrem noi.
D.B: Bine, atunci sunteti liberi.
Acasa
Ne facem temele și după am zis ca mergem la film. Intram în sala de cinema și eu nici pana acum nu știu ce film e. Ne așezăm pe doua scaune cu o punga de floricele și câte un pepsi în mana și așteptăm să înceapă filmul.
Vad ca în sala se lasă întunericul și pe marele ecran de proiecție apare un anunț referitor la acest film. Citesc și îmi dau seama ca e un film horror.
Dupa 1 ora jumate
După o ora și jumătate în care am tremurat încontinuu am ajuns acasă.
Deja e târziu și eu merg în baie sa fac un dus. Îmi fac rutina de seara și ma îmbrac cu pijamalele mele roz. Ies din baie și vreau sa ma așez în pat dar adrien ma prinde de mana și ma întoarce spre el sarutandu.ma.
Rupe sărutul apoi spune:
A: Mai ai încă lănțișorul pe care ți l-am dat?
M:Normal ca îl am.
Acesta zâmbește și zice.
A: Da-mi-l puțin.
Îl dau jos de la gat și i-l dau.
Acesta îl deschide și în el vad doua poze. Una cu noi și încă una tot cu noi, doar ca supereroi.A: Ai văzut asta pana acum?
M: Nu. E minunat.
Mai stam un pic și ne punem la somn deoarece mâine avem școală.
Ok. Știu ca nu am mai postat de mult dar am avut multe teste și teze. Și nu am reușit. Dacă va plăcut nu uitați sa apăsați pe steluța de jos din stânga și eu O SA ÎNCERC sa postez mai des...
Acum noapte bună și vise plăcute. ❤️🧡💛💚💙💜🖤
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Ficção Adolescente" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"