Adrien pov.Ma trezesc pe la 9 și observ ca Mari nu e în camera.
Ma gândesc ca o fi la Alya asa ca întru în direct în baie.
Îmi fac un dus și ma îmbrac mai gros pentru ca afara ninge.
Cobor la micul dejun unde ii găsesc pe ceilalți. Mâncăm împreună și după ne gândim sa mergem toți pe lacul înghețat sa patinam.
Toți suntem deacord doar ca, mari nu zice nimic ci doar merge sus.Urc după ea si o găsesc stand in ghemuita in pat.
A: Ce s-a intamplat? *spun eu asezandu-ma pe marginea patului*
M: Nimic. Doar ca nu stiu sa patinez. Si nu vreau sa va stric distracția.
A: Nu-i nimic. Te învăț eu. Haide.
M: Bine...Imi iau geaca pe mine si patinele si iesim afara.
Mergem pe lac si ne punem patinele, apoi mergem pe gheata, in afara de mine.Adrien văzând ca stau pe margine vine la mine si ma ia de mana, apoi ma trage după el pe gheata.
Mie imi tremurau genunchii.Dar după, încep sa invat. Patinam cam 30 de minute si ne intoarcem la hotel. Merg in camera mea si a lui Adrien si ma așez pe pat.
Imi iau telefonul si ma uit prin poze si găsesc o poza de când eram eu mica și eram cu tata.Când vad aceasta poza ma întristez și ma ghemuiesc în pat.
În camera își face simțită apariția Adrien, care se așează pe marginea patului.A: Mari, ce s-a întâmplat?
Eu nu zic nimic doar ii arat poza.
El își da seama imediat de ce se întâmplase. Asa ca nu mai zice nimic doar ma îmbrățișează. Ii răspund imediat la imbratisare.Rup îmbrățișarea și ma uit adânc în ochii lui de smarald. El se apropie de mine din ce în ce mai tare pana când între noi mai rămân doar 5 centimetri. Când suntem pe punctul de a ne săruta pe ușa întra Alya. Ne retragem rușinați uitându-ne în pământ.
Al: Scuze daca vam întrerupt, dar doamna diriginta mi-a spus sa va anunț dacă vreți sa veniți cu noi la săniuș.
A&M: Bine.
Ne luam gecile și ghetele și plecam pe o pârtie împreună cu restul. Ne luam fiecare câte un colac de câte doua persoane și ne urcam în ele. Ne dam pe pârtie câteva ore pana când se face ora 19:45, și deja la ora asta de întunecă. Hotărâm sa ne întoarcem la hotel pana nu ne apuca noapte prin pădure. Ajungem la hotel și merg fix în camera unde o sun pe mama.
Convorbire telefonica
M: Bună mama. *încep eu*
Mm: Bună scumpo. *spune mama, suuuper fericita. *
M: Mama, ești bine?
Mm: Daa.
M:Bine...
Mm: Marinette, nu mai pot vorbi acum am putina treaba. Te sun mâine după ce te trezesti.
M:Bine. *Spun și îmi iau telefonul de la ureche.Acum, sunt întinsă în pat și gândindu-mă ce sa fac. Într-un final ma hotărăsc sa să Cobor jos sa vad ce fac ceilalți. Ajungand în living nu vad pe nimeni. Ii caut în camerele lor, nici acolo. "pe unde o fi " îmi spun în minte.
Dacă tot nu-i găsesc merg în camera și ma pun întinsă în pat.
Ma plictisesc îngrozitor, asa ca ma duc în livind și pornesc televizorul. Era difuzat un film cu zombi. Incer sa nu ma înspăimântat, dar nu prea reușesc doarece e întuneric bezna în camera.Dintr-o data ușa se deschide, dar nu vad cine este asa ca încep sa tip.
M: Aaaaaa!!!!!!!
A: Heey, eu sunt.
M: Ohh. Mai speriat. Unde ai fost și unde sunt ceilalți?
A: Am fost afara, și am vrut sa te chemam și pe tine dar am văzut ca vorbești la telefon și am zis sa nu te deranjam.
M: Ok..
A: Nu vi la somn?
M: Ba da.Mergem în dormitor și ma trântesc în pat.
Heeeey, am mai postat un capitol... După muuuult timp.... 😅
Măcar, sper ca va plăcut.
Va pwwwwp!!! ❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Novela Juvenil" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"