Ma trezesc și merg în baie sa ma schimb și sa îmi fac rutina. Când ies îl vad pe Adrien în pragul ușii.A: Neața.
M: Neata.
A: Vi?
M: Unde?
A: Sa mâncăm.
M: A ok.Coboram în bucătărie și ne așezăm la masa împreună cu părinții mei.
După ce mancam eu și mama ne apucam sa facem curățenie deoarece este ajunul anului nou.Dupa ce terminam curățenia, observ ca e 15: 46 asa ca ma gândesc sa merg sa ma întâlnesc cu alya.
Ma îmbrac și ies. Merg in parc și o aștept pe alya. După câteva minute apare și ea și ne plimbam câteva ore prin oraș.Dupa câteva ore ma întorc acasă și când ajung e deja 21:50. (nici eu nu știu unde au stat atât)
Încep sa ma pregătesc pentru ca la 00:00 am vorbit cu alya și am zis ca mergem împreună la Turn.Ma îmbrac cu o pereche de blugi negri, un pulover rosu și în picioare îmi iau botinele mele negre. După vreo doua ore în care miam făcut un machiaj sunt gata și merg la Adrien in camera.
M: Ești gata?
A: Pentru ce sa fiu gata?
M: Nu tiam spus?
A: Ce?
M: Ca am vorbit cu alya și a zis ca ne întâlnim la Turnul Eiffel pentru focul de artificii.
A: Aa asta. Sunt gata în 5 min.
M: Ok. Te aștept jos.
A: Ok.Merg în fata ușii și îl aștept pe Adrien. După 5 minute apare și el și ne îmbrăcăm și plecam la Turn. Ajunși acolo ne întâlnim cu Alya și Nino care ne așteptau.
Ma uit la ceas și vad ca mai sunt doar 2 minute pana va începe focul de artificii. Începe numărătoarea inversa. 10, 9, 8.... 3, 2, 1. La mulți ani!!!😆
După câteva momente ne întorc
acasă. Tot drumul a fost liniștit, pana când Adrien ma prinde de mana. Eu evident roșesc.Acesta se oprește dintr-o data, iar asta ma face și pe mine sa ma opresc. Se uita adânc în ochii mei iar apoi ma săruta. Spre surprinderea lui ii răspund imediat la sărut.
După asta ne întoarcem acasă.
Merg în camera mea și vorbesc cu Tikki. Ii spun ce sa întâmplat iar apoi ma transform și ies pe balcon. Îmi arunc yoyo-ul și merg la Turnul Eiffel.
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Novela Juvenil" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"