Știu, știu. Am zis ca gata cu anunțurile. Dar, AchimAriana2007 mi-a dat o idee. Adică sa scriu despre ce se va întâmpla în volumul 2.
Pai, ma gândeam sa scriu despre ei, daoar ca vor fi la facultate.
Descriere pe scurt:
Marinette a împlinit 18 ani și a început facultatea de modeling.
La fel și Adrien, doar ca el are acum 19 ani. Relația lor va fi pusa la încercare atunci când apare Mia, fosta prietena a lui Marinette.Ea începe sa fie geloasa pe Mia pana când o prinde în flagrant.
Marinette suferă și prietenii ei sunt alături de ea. Dar cu ce preț?După un an în care au stat despărțiți Adrien reușește sa discute cu marinette și ii spune ca nu au nici un viitor împreună.
Asa ca se despart. Ea încă îl iubește dar cu ce o ajuta asta dacă el o place pe mia?
Adrien se cuplează cu Mia, și cu marinette se cearta din ce în mai des. Pana ajung sa se urască.
Părinții lor vad asta și propun o vacanta în România. Asa ca cei doi ajung sa stea o vara întreaga împreună, spre nefericirea lor.
Marinette începe sa primească mesaje de la un necunoscut, care n-o lasă în pace. Adrien începe sa se amestece în treburile ei, ceea ce nu-i convine fetei.
Asa continua o luna întreaga pana când între ei se leagă o prietenie destul de buna.
Restul o sa aflati atunci.
Și am sa va spun data exacta când apare noul volum.
Mai exact pe 5 martie.Eu una abia aștept, sa pot posta din nou și sper din tot sufletul c-o sa va placa și volumul 2.
Va pup și va iubesc.AchimAriana2007 mulțumesc încă o data pentru idee.❤️
Va iubesc pe toti❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Novela Juvenil" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"