Balul (part. 1)

556 22 3
                                    

Marinette pov.

E dimineața. Azi e balul și trebuie sa îmi caut rochie, pantofi, toate alea. Ma ridic din pat, direcția mea fiind baia.

Îmi fac rutina zilnica de dimineață și ma îmbrac cu o pereche de blugi negri scurți și un tricou roz pe care scria "PANDA".

Ies din baie și merg în bucătărie. Îmi iau un mar și aștept sa fie și Adrien gata. După ce neam încălțat am plecat spre liceu.

Intram în clasa și ii vedem pe majoritatea băieților invitându.si iubitele/prietenele la bal.
Eu deja am fost invitata de adrien.

Ne așezăm în bănci și începe ora de romana. Întra profa în clasa și începe sa ne predea.

P(profa): Bun copii, vreau sa scoate o foaie de hârtie și sa scrieți cum va vedeti peste 10 ani.

Toată lumea își scoate o foaie de hârtie și începe sa scrie.

"Eu peste 10 ani...o sa am 28 de ani. O sa am o afacere care include moda, o sa călătoresc mult împreună cu iubitul meu, Adrien, și o sa am toți prietenii alături."

Las pixul jos semn ca am terminat și după câtva timp sunt gata și ceilalți. Profa ne ia foile și ne reamintește ca azi e balul, apoi iese.

Dupa ore

Orele sau terminat și am vorbit cu alya sa ne întâlnim la 14 sa mergem sa ne cumpărăm ce mai avem nevoie. Mai am juma' de ora pana atunci asa ca ma gândesc sa trec pe acasă sa vad ce mai e pe acolo. Deși știu ca toate sunt cum le-am lăsat.

Ce ciudat, toate ușile sunt deschise. Pana și geamurile. Ok...asta e ciudat...
Întru în casa și o vad pe mama.
Ii sar în brate și o pup pe obraz.

M: Ce faci aici?

Mm:Doar nu puteam sa stau departe de casa, mai ales când fata mea termina liceul, nu?

M: Și tata?

Mm: Ce e cu el?

M: Unde e?

Mm: Aici.

În spatele mamei apare tata, care la rândul lui ma imbratiseaza.

Mm: Dar tu unde ai fost?

M: Mam mutat cu Adrien.

Mm: Unde?

M: Nu departe de aici.

Mm: Awww...ce frumos....

M: Mama. 😂

M: Dacă nu va supărati, eu ar cam trebui sa plec, pentru ca tre' sa ma întâlnesc cu alya sa ne mai cumparam ce ne trebuie pentru bal. Va pup.

Tm: Stai.

Ma întorc și îl vad pe tata cu ceva în mana.

M: Ce i asta?

Tm: Ia cardul meu și cumpărăti cea mai frumoasa rochie.

M: Aww...multumesc.

Iau cardul, ii pup pe amândoi și plec. În drum spre Mall o sun pe alya sa vad pe unde e.

Convorbire telefonica

M: Hey alya, unde ești?

Al: Sunt în fața Mall-ului. Tu unde esti?

M: Imidiat ajung și eu.

Al: Ok. Vorbim când ajungi.

M:Mbine. Pa 👋.

Miraculos: O Noua SansaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum