Din capitolul anterior
Era de la...Alya:
Convorbire prin mesaje
Al: Buna, Marinette! Voiam sa te intreb daca vrei sa vi in parc peste o jumatate de ora...apropo vin si baietii.
M: Desigur...
Al: Ok...deci ne vedem in parc peste o jumatate de ora. Paa!
M: Pa!Dupa ce termin de vorbit cu Alya ma inbrac si merg in parc. Acolo ma intalnesc cu prietenii mei:
M: Buna, prieteni! Ce face-ti?
Al: Hey! Bine te asteptam pe tine.
N: Ok...si ce facem?
A: Nu stiu Alya tu ne-ai chemat zi ce facem.
Al: Pai in primul si in primul rand mergem la inghetata. Apoi ne plimbam si dupa discutam. Ce zice-ti? E bine asa?
A&M&N: Da!
Facem exact cum a spus Alya dupa ce am mancat inghetata si ne-am plimbat ne-am asezat pe o banca si am discutat:Al: Deci dupa cum stiti mai avem 4 zile pana la bal si apoi e vacanta mare. Are careva planuri pe vara? Pentru ca eu am.
M: Eu din cate stiu nu am.
N: Nici eu.
A: Nici eu.Al: Super! Am eu si vreau sa vad daca sunteti deacord. Deci daca vreti puteti veni cu mine la mare. Ce zice-ti? Veni-ti?
M: Eu cred ca vin.
N: Si eu.
A: Nu stiu ce sa zic...adica poate tatal meu nu ma lasa...dar o sa incerc sa-l conving.
N: Bine dar convinde-l pentru ca Marinette ar fi foarte suparata daca nu ai veni. Nu-i asa Marinette?
M: Eu...nu...adica da...adica...poate?😓
A: Bi...ne...
Al: Deci sa lasam acest subiect deoparte...ok? Pentru ca deja e tarziu.
N: Da e tarziu si fetele nu trebuie sa umple singure pe intuneric. Deci va trebui sa le conducen noi. Eu o conduc pe Alya iar tu Adrien o poti conduce pe Mari... Ok?
A: Bune, pe mine nu ma deranjeaza.
M: Daaa...😓
Deci dupa ce ne luam la revedere de la Alya si Nino ma indrept spre casa...ma rog ne indreptam am uitat ca e si Adrien cu mine.😂
Intre noi era o liniste apasatoare pana cand Adrien se gandeste sa
Sparga gheata:A: Deci...o sa vi la mare.?
M: Nu stiu cred ca da...o sa-mi intreb parinti.
A: Ok.
M: Bun deci cred ca am ajuns...
A: Da...mai vorbim...pa.
M: Pa.Dupa ce intru in casa merg in camera mea fiind foarte tarziu ma imbrac in pijamale si incerc sa adorm pana cand va trebui sa merg la patrula.
Dorm asa bine pana cand ceasul imi spune ca e timpul sa merg la patrula.
Ma transform si plec la Turnul Eiffel.
Acolo ma astepta motanelul.M.N: Buna seara domnita.
B: Buna motanel.
Ne facem treaba iar apoi ne intoarcem la Turnul Eiffel.M.N: Domnita trebuie sa-ti spun ceva...
B: Bine...te ascult.
M.N: Pai...de multa vreme voiam sa iti spun dar...nu am avut destul curaj...
B: Chat...ma speri...ce e?
M.N: Eu...eu...te iubesc.
B: ...
Apoi Chat se apropie de mine si ma SARUTA?!?!? Eu la inceput nu-i raspund dar dupa cateva momente ii raspund si eu. Sincer nu stiu ce m-a apucat.
Ne desprindem usor din sarut si el spune:
M.N: Scuze e nu mai vina mea. Nu trebuia sa fac asta. Scuze.
B: Nu-i nimic. Spun eu inca socata dupa ceea ce s-a intamplat.
Ne uram noapte buna si eu plec acasa.
Ajunsa acasa ma detransform si ma pun in pat discutand cu Tikki.M: Tikki, n-o sa-ti vina sa crezi ce s-a intamplat.
T: Ce?
M: Dupa ce am patrulat cu Chat ne-am intors la Turn si am discutat putin si Chat mi-a spus ca ma iubeste si apoi ma sarutat si partea cea mai rea e cs eu i-am RASPUNS LA SARUT!!
T: Serios si ce ai simtit cand te-a sarutat?
M: Nu stiu. Sunt foarte confuza.
T: Bine...gata cu palavrageala. E timpul sa te culci maine ai scoala.
M: Bine. Noapte buna Tikki!
T: Noapte buna!Adorm cu gandul la ce s.a intamplat.
Dimineața ma trezesc imi fac rutina si ma imbrac apoi o pun pe Tikki si cativa biscuiti in gentuta si plec la scoala.
Acolo vad ca deja au ajuns prietenii mei.
M: Hey! Ce faceti?
Al: Bine. Tu?
M: Bine.Dupa incep orele dar trec greu.
Ne indreptam spre iesire dar se aude o bubuitura.
Eu alerg in baie si ma transform.
Ajung la locul de unde s-a auzit bubuitura si acolo il gasesc pe Chat luptandu-se cu akumatizatul.? : Eu sunt Charmcaster si am puterea de a controla oameni si de ai face sa spuna ce le cer eu! Asa ca datimi miraculosii vostri sau lumea va avea de suferit!
B: Niciodata!
Apoi o atacam si ii iau fluierul si il rup in doua. Din el iesind un fluture akuma.
Il deposedez si ne i toarcem acasa.
Imi fac temele si apoi o sun pe Alya pentru a vorbi cu ea despre organizarea balului:Convorbire telefonica📞
M: Hey Alya ce faci?
Al: Bine in parc cu Nino de ce?
M: Pai ma gandeam sa mergem impreuna cu baieții la cumparaturi.
Al: Cumparaturi? Pentru ce?
M: Nu pot sa cred ai uitat?
Al: Da despre ce cumparaturi vorbesti?
M: Despre cumparaturile pentru aranjarea salii de sport.
Al: Aaaa acum imi amintesc.
M: Super deci cand mergem?
Al: Pai...azi e marti mai avem 3 zile pana la bal mergem maine pentru ca joi vom fi ocupate cu rochiile si cu tot ce mai trebuie sa ne cumparam pentru bal.
M: Bine. Mai vorbim paa!
Al: Pa.Convorbire telefonica incheiata📞
Dupa ce termin de vorbit cu Alya ma plictisesc si ma decid sa dorm.
Adrien pov.
Dupa ce iesim de la scoala ma duc acasa si imi fac temele apoi vorbesc cu Plagg:
A: Plagg tu cine crezi ca e Buburuza?
P: Nu stiu pustiu...dar de ce nu incerci sa afli?
A: Cum sa aflu cine e daca ea nu vrea?
P: Pai...la urmatoarea patrula dupa ce terminati de patrulat va intoarce-ti la Turn si povestiti pana se detransforma.
A: Alta idee nu ai? Asta mi se pare absurda.
P: O urmaresti?
A: Nu se va supara pe mine.
P: Nu, fara sa stie ea.
A: Nu stiu ce sa zic...
P: Faci cum vrei...apropo de ce ai fost aseara la Marinette?
A: Nu stiu asa mi-a venit...
P: Sigur?... Sau e altceva?
A: Ce sa fie altceva?
P: Pai...nu stiu nu cumva iti place de ea?
A: Nu stiu...
P: Atunci de ce i.ai cerut sa te sarute pe obraz?
A: ...
P: Deci????
A: Bine...recunosc...imi cam place de ea
P: Si de ce nu-i spui asta?
A: Inca nu ma simt pregatit sa-i spun...
P: Bine...Dupa ma pun la somn pe tru ca deja e ora 11:30.
Acesta a fost si capitolul 5 sper ca va placut.
Va pwp!!😘😘😘
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Teen Fiction" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"