~Marinette pov. ~
Se apropie de mine și își pone degedetul stâng pe obrazul meu. Se apropie din ce în ce mai tare pana când ajungem sa ne sărutam.
Adrien vrea sa adâncească sărutul dar eu ma retrag uitându-mă în ochii lui de jad.
Stam asa câteva clipe apoi îmi spune:A: La mulți ani! * Zice el aproape în șoaptă. *
Nu zic nimic doar zâmbesc.
Ma pregătesc de culcare, apoi ma pun în pat.************
Ma trezesc pe pieptul lui Adrien, iar când vad asta sar ca arsa din pat, reușind să-l trezesc.
A: Ești bine? *spune el frecând-se la ochi.*
M:D-da.😅Ma duc la baie, îmi fac un dus, rutina și ma îmbrac asa:
Cobor la micul dejun unde ii găsesc pe ceilalți așteptandu-ma.
Ma așez la masa și începem sa mâncăm.
În timp ce mâncăm diriginta vine la noi și ne spune:Dr: Bună dimineața, copii! După cum știți mai avem doar doua zile de stat aici după care ne vom întoarce înapoi în Paris. Asa ca, m-am gândit sa profitam de aceste doua zile mergând la Ski.
Ce ziceți? *Spune profa incantata. *Toti: Daaa!!!!! 😆
Mancam repede, ne inbracam, ne incaltam și val-vârtej ieșim pe ușa afara.
Mergem cu profa ceva timp pana găsim o pârtie destul de nice.
Skiem ceva timp pana când ni se face frig.
Am avut mare noroc cu profa, care, a adus multa ciocolata calda.Dupa ce ne mai încălzim puțin mai Skiem încă câteva ore pana, fără sa ne dam seama se întunecase.
Incercam sa găsim drumul spre hotel dar fără succes, ne ratacisem.
Între timp observam o lumina puternica,si ne îndreptam spre ea.Într-un final găsim hotelul. Mergem fiecare în camerele noastre pregătindu-ne de culcare.
Întru în baie și îmi fac o baie calda. Ma îmbrac in pijamale și
Ies din camera.Ma așez în pat lângă adrien,acesta dormind deja. Ma întorc cu spatele către el iar acesta își pune mana peste abdomenul meu și ma trage mai aproape de el.
****
Trezindu-ma pe la vreo 11 observ ca adrien nu e în camera.
Ma ridic din pat, direcția mea fiind baia.Întru direct în baie fără sa ciocan.
Acolo îl găsesc pe Adrien înfășurat doar într-un prosop.
După câteva momente în care ma hobam efectiv la el ies din baie trântind ușa în urma mea și punându-mi mâinile la ochi, rușinata.Adrien iese din baie în acelasi fel în care lam gasit și zâmbind.
Acesta îmi ia mâinile de la ochi spunându-mi.
A: De ce îți mai pui mâinile la ochi, dacă îți place ce vezi? * zice acesta ranjind*
Nu zic nimic doar ma incrunt și întru în baie.
Îmi fac un dus rapid și ma îmbrac.
Anunț suuuuuper important!OK. Știu ca a durat o veșnicie, dar măcar lam scris.
Oricum săptămâna asta o sa postez mult mai des deoarece m-am răcit și nu mai am școala. 😅Bun, deci: după ce o sa meargă în Paris o sa mai pun momente gen:
Ladrien, Marichat, Adrienette etc.
Va pwp și spor la citit❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Novela Juvenil" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"