Adrien pov.
Dimineața ma trezesc la 10:15, merg la baie si imi rutina. Apoi ma imbrac cu un tricou negru si blugii mei albastrii. Merg sa mananc ceva iar dupa vad eu ce mai fac.
Dupa ce termin de mancat sunt chemat de catre Nathalie in biroul tatalui meu.
Cand intru in birou il gasesc pe tata asteptandu-ma.
G( Gabriel): Buna fiule, te-am chemat ca sa te anunt ca voi fi plecat pentru o saptamana in Anglia cu Nathalie pentru ca e saptamana modei. Tu vei ramane singur dupa ce plec eu, pot sa am incredere in tine, fiule?
A: Desigur. Dar o sa pot sa imi chem prietenii sa stea cu mine? Ca sa nu fiu singur.
G: Bine...dar sa nu faceti prosti. S-a inteles?
A: Da tata.
G: Bun acum te poti retrage in camera ta.
A: Bine dar cand pleci?
G: Dupa- masa la 14:00.
A: Ok.Merg in camera mea si ii sciu mesaj lui Nino.
Convorbire prin mesaje
A: Hey Nino.
N: Hey frate.
A: Nino tata pleaca o saptamana in Anglia cu Nathalie si eu o sa raman singur. Vrei sa te muti la mine o saptamana? Oo si era sa uit o poti chema si pe Alya. Eu o s.o chem pe Mari. Ok?
N: Super! O s-o chem si pe Alya.
A: Bine. Hai sa ne intalnim toti patru in parc peste 10 minute.
N: Bine...o chem eu pe Alya tie iti las onoare de a o invita pe Mari ok?
A: Bine.Marinette pov.
Ma trezesc pe la 11:30 din cauza telefonului. Ii deschid si vad ca am un mesaj de la Adrien.
Sar ca arsa din pat trezind-o si pe Tikki.
Apoi citesc mesajul:Convorbire prin mesaje
A: Hey Mari. Am vrut iti zic ca ne intalnim toti patru in parc peste 10 minute. Si acolo o sa iti spun mai multe...bine? Ne intalnim acolo.
M: Bine. Merci ca mai anuntat.
A: Cu placere.
M: Ne vedem in parc...paa.
A: Paa.Ma inbrac cu o pereche de pantaloni scurti negri si cu un tricou rosu.
Apoi imi desfac parul si mi-l las simplu pe spate. Apoi o pun pe Tikki si cativa biscuiti in gentuta si pornesc spre parc.
Acolo nu era nimeni asa ca ma asez pe o banca si astept sa vina prietenii mei.
Supa vreo 5 minute apare Adrien si se asaza langa mine.A: Hey Mari.
M: Hey.
A: Vrei inghetata?
M: Ammm...Da...
A: Ce e ?
M: Pai...n-ar trebui sa-i asteptam si pe Alya si Nino?
A: Da...dar am vorbit cu Nino si a zis ca intarzie puti cu Alya. Deci...vrei?
M: Da.Mergem sa ne cumparam cate o inghetata si dupa ne intoarcem inapoi la banca.
A: Stii ca ti-am zic ca trebuie sa iti zic ceva...nu?
M: Da...ce e?
A: Pai...tatal meu va fi plecat o saptamana in Anglia cu Nathalie si ma gandeam daca vrei sa te muti la mine impreuna cu Alya si Nino?
M: Pai...tatal tau stie?
A: Da.
M: Atunci...Da.
A: Super.
M: Dar...am o intrebare...
A: Spune...
M: Când?
A: Pai azi pe la 14:30.
M: Ok.Dupa vine si Alya cu Nino si ne mai plimbam putin. Apoi plecam acasa.
Ma pun sa-mi fac " bagajul" pentru o saptamana.T: Marinette de ce iti faci bagajul?
M: Pentru ca o sa ma mut la Adrien pentru o saptamana impreuna cu Alya si Nino.
T: Bine.Dupa ce sunt gata o sun pe Alya:
📞 Convorbire telefonica📞
M: Buna Alya. Esti gata?
Al: Da...tu?
M: Gata ca niciodata.
Al: Ok. Ne vedem la Adrien.
M: Ok.
Al: Pa.
M: Pa.Imi iau bagajul si ma indrept spre casa lui Adrien.
Ajunsa acolo apas soneria si fara nicio ezitare se deschide poarta, eu intrand.
La usa ma astepta Adrien.A: Hey.
M: Hey Adrien.Mergem in camera lui si ii asteptam pe Alya si Nino.
A: Fa-te comoda.
M: Merci.
A: O sa ai camera ta nu-ti fa griji.
M: Ok.
Dupa vin si porumbeii si Adrien ne arata camerele in care vom sta. Camera mea e fix langa a lui Adrien.
Este cam asa:Dupa ce ne arata toate camerele se face ora 16:37 si decidem sa mergem sa ne plimbam putin.
Mergem pe malul raului Sena si ne asezam pe iarba.
E un peisaj atat de frumos: apusul soarelui, vantul cald de vara, pasarile ce zboara pe deasupra noastra...
Mai stam ce stam si ne intoarcem pentru ca deja era noapte. E ora 20:50 si acum ne uitam la o comedie.
A durat ceva timp dar apoi s-a terminat si mergem fiecare in camera sa. Ajunsa la mine in camera ma schimb in pijamale si ma pun la somn.Am terminat si acest capitol sper ca va placut.
Va pwp!!😘😘😘😘
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Teen Fiction" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"