Plecarea

659 32 8
                                    

Ma trezesc în toiul nopții de alarma aia tâmpită. Ma transform și pornesc spre Turnul Eiffel. Acolo îl găsesc pe Chat așteptandu-ma.
Patrulam și ne întoarcem înapoi la Turn.

C: Și... Iai spus?
Lb: Cui și ce?
C: Lui Adrien.
Lb: Aaa... Nu... Nu am încă curaj...
C:O sai spui când o sa fi pregătită.
Lb: Dar... Tu nu ar trebui sa fi gelos?
C: Nu cât timp tu ești fericita. În plus îmi place de altcineva acum.
Lb: Serios?? De cine?
C: De Marinette. Dar ea crede ca încerc doar sa te uit pe tine.
Lb:Serios?... * Zic eu socata. *
C: Da. Nu înțelege ca eu o iubesc.
Și nu știu cum s-o fac sa ma creadă...
Lb: Nu știam...
C :  E în regula, nu aveai de unde sa ști...
Lb: Sunt sigura ca și ea te place. Doar ca nu-și da seama.
C: Poate.
Lb: Ar trebui sa plecam. Maine avem școală.
C: Ai dreptate. Noapte bună M'lady.
Lb: Noapte bună Kitty.

Merg acasă și ma arunc în pat detransformandu-ma și adormind cu gândul la ce sa întâmplat azi.

*****

Alarma ma trezește la 6:00 anuntandu-ma ca trebuie sa ma trezesc si sa ma pregătesc de plecare. Ma ridic leneșă din pat și ma îndrept spre baie.
Îmi fac un dus, rutina și ma îmbrac cu astea:

Cobor jos și iau micul dejun împreună cu mama și cu Adrien

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos și iau micul dejun împreună cu mama și cu Adrien.
După ce terminam de mâncat ne luam bagajele și plecam în fata liceului.
Acolo suntem așteptați de doamna diriginte împreună cu ceilalți colegi.
Urcam în autocar și eu ma așez lângă Alya. Îmi pun căștile în urechi și alcultand muzica mea preferata.

*****

După câteva ore de mers, ajungem însfarsit la destinație. Întra în hotel care era aproape de un deal, și ne cazam.
Noi știam încă cu o săptămână înainte ca vom sta grupați de câte doi. Asa ca, adrien fiindu-mi coleg de banca, și la "ordinele" dirigintei va trebui sa stau cu el în camera😆. Întram în camera și observ UN PAT DE DOUA PERSOANE!!??!!!!?? De unde a mai apărut și ăsta? Îmi spun în minte. Dar... N-am ce sa fac. Asta e viata.

Încep sa îmi despachetez lucrurile, punându-le în dulap. După vreo ora și ceva termin de despachetat și ma uit în telefon.
Observ ca e 19:58, asa ca ma duc la Alya în camera.

O vad ca discuta cu Nino asa ca ies imediat. Ma întorc la noi în camera și ma gândesc sa ies puțin afara.
Asa și fac, îmi iau geaca pe mine și ies în fata hotelului. Ma plimb prin împrejurimi, afara fiind noapte. E atât de frumos cerul iarna.
Ma mai plimb puțin pana îmi aduc aminte ca e târziu și trebuie sa ma întorc.
Ajung în fata hotelului și când sa întru ma izbesc de cineva căzând jos. Ma ridic și o vad pe Alya.

M: Alya? Ce faci aici?
Al: Am ieșit sa iau puțin aer.
M: Ești ok?
Al: Da, nu-ți face griji.
M: Dacă spui tu. Vrei sa stau cu tine?
Al: Nu, e în regula.
M: Bine.

Merg în camera mea și îl vad pe Adrien în pat și butonandu-si telefonul. Îmi întorc privirea direcția mea fiind baia. Ma schimb și ies. Ma așez în pat cu fața la el.
El  își închide telefonul și se întoarce și el cu fața la mine.
Ne privim câteva clipe în ochi pana când, ochii mi se închid adormind.





Gata!!! L-am scris. Însfarsit.
În fine. Ma bucur ca am reușit sa îl termin.
Sper ca va plăcut.
Va pwp!!! 🌹🌹

Miraculos: O Noua SansaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum