Acesta capitol nu prea are legătură cu cele întâmplate.
Dar sper sa va placa.
LECTURA PLĂCUTĂ!Marinette pov.
Ma trezesc la 8 și ma uit pe geam.
Vad ca este totul alb iar afara încă ninge. E un peisaj uimitor și absolut magic. Ma ridic din pat vesela, și ma îndrept spre baie.
Fac un dus și apoi îmi fac rutina.
Ma îmbrac asa și ies din baie.Întru în camera lui Adrien si vad ca încă doarme. Sar lângă el și strig:
M: E Crăciunul!!!! 🎄🎄🎄🎄
A: Mai speriat!
M: Scuze. Dar e Crăciunul!!
A: Știu. "spune și îmi zâmbește."Îl las sa se pregateasca iar eu ma duc în camera mea.
După ce ii dau lui Tikki sa mănânce, cobor în bucătărie.
Fac micul dejun și aștept sa vina și Adrien. După ce terminam de mâncat ne îmbrăcăm și mergem la cumpărături. Cam ajungem la Mall mergem la raionul de alimente sa cumpărăm ce ne trebuie sa facem aperitivele și ce mai este.Dupa ce terminam cu cumpărăturile, mergem acasă.
Ajunși acasă, eu încep sa fac de mâncare iar Adrien a spus ca pleacă pana la el acasă.Dupa vreo 3 ore de făcut mâncare termin însfarsit, și ma apuc de curățenie. Cand ajung în camera mea îl găsesc pe Motan Noir acolo, cotrobaindu-mi printre lucruri.
M: Heey ce faci acolo!?
C: Bună m'lady.
M:Ce cauți aici?
C: Am venit sa iti dau asta. "zice și îmi întinde în fata o cutiuță neagra.
O deschid și vad un lănțișor în forma de inimioara.
M: Mulțumesc. Eu nu am apucat sa iti iau ceva. 😞
C: Nu-i nimic. Dar știu cum te poți revansa😊
M: Cum?
C: Îmi dau un sărut și te iert. 😊
M: În niciun caz. Nu vreau.
C: Doar asa te iert.😁
M: Bine. Fie. 🙄Ma apropii de el și îl pup pe obraz.
M: Gata. 🙄🙄
C: Nu asa.
M: Da' cum vrei?!
C: Pe buze.🤗
M: Nu vre....Nu apuc sa zic nimic ca ma săruta. Iar spre mirarea lui ii răspund. Defapt... Și pe mine m-am surprins.
Rup sărutul și ma uit în ochii lui de smarald. Mi se pare ca am mai văzut ochii ăștia undeva... Eh poate e o coincidenta.
C: Princess, eu tre' sa plec.
M: Bine.
C: Paa. Și Crăciun fericit!
M: Crăciun fericit.Rămân blocata câteva clipe, dar după îmi revin și termin curățenia.
Când ajunge Adrien acasă, ne apucam sa împodobim bradul.
În timp ce îl impodobeam cineva suna la ușa.Merg sa răspund și o vad pe mama și pe tata.
Le sar în brate iar după o vad pe
Clara. Clara e verișoara mea pe care nu o suport. E de o vârstă cu mine.Dupa ce întra în casa, ne așezăm toți la masa, iar Adrien ma ajuta sa pun masa.
M:Dar nu ați spus că mergeți la darya?
Mm: Ba da. Doar ca au lăsat-o acasă de sărbători iar noi am zis ca nu are rost sa stam pe acolo. Asa ca am venit acasă. Doar ca după sărbători trebuie sa mergem înapoi.M: Pai și cum a ajuns Clara aici?
Mm: A vrut și ea sa vadă Parisul.
M: Aha....
Ne așezăm toți la masa iar în timp ce mâncam Clara ii tot făcea avansuri lui Adrien. Ceea ce pe mine ma scoate din minți.Terminam de mâncat și mergem fiecare în camerele noastre. Eu îmi verific telefonul și vad ca am un mesaj de la Alya.
" Crăciun fericit Marinette! Vrei sa ne întâlnim toți 4 la mine acasă?
Parintii și gemenele sunt plecați. Și sunt singura-singurica. Vrei sa petrecem Crăciunul împreună?"II răspund și merg în camera lui Adrien sa îl anunț. Când deschid ușa îl vad întins în pat iar Clara peste el, aproape dezbrăcată.
Când ma vad fac o fata de zici ca au văzut moartea mai puțin Clara.
Trântesc ușa și fug în camera mea. Ma închid acolo și încep sa plâng.
Tikki încearcă sa ma calmeze dar în zadar.
După ceva timp apare Chat în camera. (geamul era deschis)
Când îl vad ii sar în brate și încep sa plang mai tare.C: Ce s-a întâmplat?
M: Am...vrut sa merg la Adrien.... Sa ii spun ca...Alya.... Nea invitat la ea.... De Crăciun.... Și era cu Clara, verișoara mea. 😭
" spun și încep sa plâng mai tare"
C: Și ce e rău în asta?M: Clara era....aproape dezbrăcată peste el. 😭😭
C: Nu mai plânge. Îți faci rău singura. Poate nu e ceea ce crezi tu. Poate e altul adevărul. Ai vorbit cu el?
M: Nu. Și nici nu mai vreau!😭
C: Încearcă sa vorbești cu el. Dar de ce plângi asa? Doar nu ești împreună cu el, nu?
M: Nu.
C: Pai și atunci?
M: Îl plac. Nu se vede? 😭😭😭
C: Nu mai plânge. Te rog. Vorbește cu el, și o să-ți explice ce sa întâmplat.
M: Bine... O sa incerc.Chat pleacă iar eu cobor și merg în camera lui Adrien. Înainte sa întru vrea sa bat la ușa ca să nu mai am surprize. Nu apuc sa fac asta ca ușa se deschide iar adrien iese și ma vede.
A:Ești ok?
M: Tu ce crezi? 🥺
A: Ce ai văzut mai devreme nu e ceea ce pare.
M: Atunci ce e?
A: Uite, Clara a venit la mine in camera și a sărit pe mine. Și înainte s-o dau jos de pe mine și apărut tu și... Mai departe ști de să întâmplat.
M: Serios?
A: Jur.
M:Ok, te cred... Apropo a zis Alya sa mergem la ea.
A: Bine.Zice asta și ma îmbrățișează.
Ne pregătim si mergem la Alya.
Ajungem acolo ne întâlnim cu Nino. Ne distram toată seara iar pe la 2 ne întoarcem acasă.Merg fix în camera mea și ma schimb în pijamale, apoi ma arunc în pat.
Hey, ce faceți? Am reușit sa postez acest capitol, deși trebuia sa apară ieri... Sorry🥺😞
Sper ca va plăcut și ne vedem în capitolul următor.
Crăciun fericit!!!!🎄🌨️🎄🌨️🎄🌨️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Novela Juvenil" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"