Pornim spre liceu și nu știu de ce am emoții. Poate pentru ca astea vor fi ultimele ore petrecute aici, sau poate pentru ca deja am întârziat. Nu știu din ce cauza. (😂)
Ajungem în mai puțin de 5 minute și ii așteptăm pe alya și Nino în fata liceului. Când apar intram toți în sala de sport care arat incredibil de bine.
Prima data mergem la o masa și începem sa discutam.
Al: Nu pot sa cred ca astea sunt ultimele ore petrecute aici...
N: Nici eu....
A: Cate sau întâmplat în toți anii ăștia....
Ma uitam la ei și nu înțelegeam cei cu ei.
M: Știu ca o sa ziceți ca sunt nesimțită, dar mie chiar îmi pare într-un fel bine ca plec de aici...
A: De ce?
M: Pentru ca viata nu se terminat aici. Mai avem multe lucruri noi de încercat în viata, și chiar dacă n-o sa mai fim aici tot prieteni o sa rămânem.
Al: Ai dreptate. Apropo voi v-ați gândit la ce facultate dați?
M: Eu da.
Al: La ce?
M: La modeling.
Al: Și tu adrien?
A: Cred ca la medicina.
Al&N&M: Tu glumești?!!
A: Da. 😂 Vam făcut-o!😂
Al: Acum pe bune, la ce facultate dai?
A: La modeling. Ca defapt asta fac de când sunt mic.
M: Voi la ce dați?
Al: Eu la psihologie.
A: Și tu Nino?
N: La criminalistica.
M: Na alya, o sa ai un bodyguard.
Al: De ce?
M: Pentru ca Nino a zis ca vrea sa dea la criminalistica.
Al: Aaa.
Mai vorbim ce vorbim și începe o melodie lentă. Toți băieții își invita partenerele la dans.
Ma uitam în jor pana când adrien zice.A: Dansezi?
M: Da.
Începem sa dansam și sa ne distram împreună cu prietenii noștri. După câteva minute se termina melodia și eu merg pana la baie.
Ma uit în oglinda și vad ca machiajul meu nu mai are mult și o ia la fuga. Îmi scot din geanta câteva farduri și încep sa îmi retusez machiajul.
Dupa ce termin ies din baie și rămân cu gura căscată. Ce cauta politia aici? Merg la masa unde am stat cu Adrien și ceilalți 2 și îl vad pe adrien și ceilalți uitându.se la ce se întâmplă.
Merg la ei și ii întreb.
M:Ce sa întâmplat? De ce e pilitia aici?
Al: Nu știm încă. Au zis doar sa nu ne panicam.
Stam câteva minute pana când politia pleacă și doamna diriginta vine la noi.
M: De ce a venit politia?
D.B: Sau luat Kim și Ivan la bătaie, și nu știu cine a chemat politia, deși nu era nevoie.
M:Aha...
Mai dansam câteva ore după care plecam acasă. Deja e ora 2:35 și abia acum am întrat în casa. Merg în baie și îmi dau jos machiajul și ma schimb în pijamale.
Ies din baie și ma pun în pat lângă adrien. Ma tot foiesc dat nu pot dormi.
A: Ce e?
M: Nimic.
A: Atunci?
M: Atunci ce?
A: De ce te tot foiesti?
M: N-am somn.
A: Nici eu.
M: ...
A: Vrei sa mergem sa mergem la Turn?
M: Bine.
Ne transformam și plecam. Ajungem acolo, ne așezăm pe metalul rece și privim stelele.
Aerul rece de vara îmi trece prin fata și simt cum ma ia frigul.Stau în bratele lui Adrien și privesc stelele pana când acesta zice.
A: Te iubesc.
Zâmbesc puțin și apoi spun.
M: Și eu te iubesc.
M: Vrei sa iti spun ceva?
A: Da.
M: Vrei sa ști de când sunt indragostita de tine?
A: Ok. Zi.
M: Din prima zi de școală. Atunci când mi-ai dat umbrela aia.
A: Serios?????? Și de ce n-ai zis nimic pana acum?
M: Pentru ca mi-a fost frica.
A: De ce?
M: De faptul ca dacă îți ziceam, o sa crezi ca sunt vreo obsedata sau ceva de genul.
A: Și cine mai știa asta?
M:Pai...cred ca toată școala. Mai ales atunci când vorbeam cu tine ma balbaiam încontinuu.
A: Pai și Nino de ce nu mi-a spus dacă știa?
M: Pentru ca l-am rugat eu sa nu-ți zică...
A: Vrei sa iti spun și eu ceva?
M: Da.
A: Ți minte atunci când am făcut proiectul ăla, la tine acasă? Când a fost și alya cu Nino.
M: Da.
A:Ști ca a început sa ploua și a trebuit sa rămânem la tine în seara aia. Și când a spus alya ca va trebui sa dorm cu tine ma simțeam ciudat...adică mi se parea ciudat sa dorm cu-o fata.
Și când aproape atipisem tu ai început sa vorbești în somn.M:Serios....😳 Și ce ziceam?..
A: Mai strigat pe mine. Și când am spus ca sunt lângă tine ai zâmbit și fără să-ți dai seama ai spus "te iubesc".
M: Pe Bune??????😳
A: Da.
M:Acum chiar cred c-o sa zici că-s idioata. " Zic eu aproape în șoaptă, deși știu ca ma auzit"
A:Nu i adevărat.
M: .....ok....cred ca ar cam trebui sa plecam. Deja mi sa făcut somn.
A: Bine❤️
Ne întoarcem acasă și ne punem la somn.
Sfarsit
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Roman pour Adolescents" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"