Adrien pov.
Ma trezesc la 7 și cobor din pat.
Se trezește și Mari și vrea sa se pregătească de școală dar o opresc.A: Mari, încă nu ești bine. Ramai acasă.
M: Dar...
A: Niciun dar.
M:Mbine... 🙄
A:Asa😌
Ma pregătesc de școală și apoi iau micul dejun împreună cu Mari.
Dupa ce terminam de mâncat ma încalț și o sărut, apoi plec spre școală.
Marinette pov.
Dacă tot sunt singura acasă...ma gândesc sa fac ceva.
Îmi pun melodia mea preferata si ma apuc sa fac curat.
Fac curat peste tot și ajung în camera părinților mei. Acolo găsesc un biletel.
" Scumpo, ne pare rău că nu am putut sa ne luam la revedere de la tine, dar dormeai atât de bine încât nu am vrut sa te trezim.
I-am spus lui Adrien sa aibă grija de tine.❤️"Zâmbesc și îmi continui treaba.
După câteva ore am terminat de făcut curat și ma gândeam ce sa fac.Merg în camera mea si merg pe balcon. Ma așez pe scaunul/sezlongul(ce o mai fi și ala) și ma uit pe telefon.
Dupa câteva minute aud ușa de la întrare deschizandu.se.
Cobor și îl vad pe Adrien. Ii sar în brate și îl sărut.A: Hey. Ce faci?
M: Bine. Așteptam să vi.
A: Acum sunt aici. Și sunt numai al tău.
M: Exact.
Ma apropii de el și îl sărut. După câteva minute ne desprindem din sărut din cauza lipsei de aer.
M: Avem teme?
A: Nup.
M: Bine. Vrei sa ieșim sa ne plimbam?
A: Mda.
Ne îmbrăcăm și ieșim.
A: Unde vrei sa mergem prima data?
M: Mmm....la film.
A: Ok.
Mergem la film și decidem sa vizionam un film de acțiune.
Apoi mergem în parc și ne plimbam.
Afara e deja întuneric și putem admira astelele.
Ne așezăm pe iarba lângă lac și privim stelele.
M: Adrien?A: Da?
M: Vreau sa iti zic ceva..
A: Spune.
M: Pai... Ști ca înainte da a fi împreună, ma comportam ciudat...
A: Da..
M: Pai...ma comportam a asa pentru ca îmi plăcea de tine...
A: Asta știu deja.
M: Nu mai lăsat sa termin. Ma comportam asa pentru ca îmi plăcea de tine din prima zi în care ne-am întâlnit. Atunci când mi-ai dat aceea umbrelă.
A: Pai și de ce nu mi-ai spus?
M: Pentru ca tu erai îndrăgostit de Kagami, și nu am vrut sa ma bag.
A: Kagami? Nu Doamne ferește.
Eu și Kagami suntem doar prieteni. Nici de cum mai mult.M: Serios?
A: Da. Și chiar dacă era ceva între noi, nu puteam sa vad cum suferi.
M: Aww😘🤗
Ne apropiem și ne sărutam.
Mergem acasă și ne punem la somn.După 2 săptămâni.
Suntem în fata liceului așteptând autocarul. Ma bucur ca mam întors înapoi la liceul. A ajuns autocarul care ne va duce la un hotel din Reims.
Doamna diriginta ne-a spus ca cum vom sta în autocar, asa vom sta și în camere.
Eu-Adrien.
Alya-Nino.
Rose-juleka.
Mylene-ivan.
Kim-alix.
Chloe-Nathaniel.
Sabrina-Max.-. -. -. -. -. -.
Am ajuns la hotel. Ne cazam și mergem în camerele noastre.
Deschid ușa și vad o camera mare, o bucătărie, o ușă care cred ca duce la baie și niște scări care duc spre dormitor. Era superba camera.Ne uitam câteva minute pe acolo și ne despachetam lucrurile.
Apoi mergem cu ceilalți colegi la muzeu.*După câteva ore*
După ce am vizitat muzeul, parcul central și altele ne-am întors la hotel.
Sunt în baie făcând un dia fierbinte. După aceea ma schimb în pijamale și ma bag în pat lângă Adrien.
Va pwp.
Pa.
❤️🧡💛💚💙💜🖤
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Novela Juvenil" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"