Reintalnirea

586 25 3
                                    

Adrien pov.

Ma detransform și mari își pune mâinile la ochi.

A: Uite...
M: Nu.
A: De ce? Eu deja știu cine ești.
M: Nu-mi pasa, dacă o sa aflu cine ești nu o sa ma mai pot concentra nici la școală, nici la altceva. Asa ca mai bine sa nu știu.
A: Bine. Dacă asa vrei. Dar sa ști ca tot va trebui să afli într-o zi.
M: Poate atunci o sa fiu pregătită.
Acum nu sunt.
A: Bine.
M: Acum transformate, ieși din camera fa ce vrei dar sa nu vad cine ești. Clar?
A: Bine șefa.
M: Ha ha..

Ies din camera și merg în camera mea. Încep sa îmi fac din teme ca mai apoi sa ma pot uita la un film.

Încă nu îmi vine sa cred ca mama mea trăiește. Poate va întrebați de ce nu merg acasă. Ei bine pentru ca nu știu cum o sa reacționez nici eu și nici cei din casa. Dar mai încolo tot o sa plec pana acasă. Nu știu, găsesc eu un motiv.

Îmi termin temele și ma uit la un film. Vad ca e 20:00 asa ca îl sun pe tata.

A:Bună tată.
G: Bună fiule.
A: Tată, vezi ca vin pana acasă, mi-am uitat acasă niște cărți și am sa vin după ele.
G:Bine. Te aștept.

Merg la mari în camera și o întreb dacă vrea sa vina cu mine, ea spunându-mi ca nu poate doare ce are de învățat.

Îmi iau geaca pentru ca afara e super frig și ies pe usa.
Ajung acasa(bineînțeles ca nu a mers pe jos, are permis baiatu', ce vreți?) și o vad pe mama. Eu deja știam ca e în viata dar trebuia sa dau de înțeles ca habar nu am.

II sar în brate și încep sa plâng, apoi vine și tata lângă noi.

Marinette pov.

Am rămas singura un timp asa ca după ce termin temele și învățatul merg în bucătărie și îmi fac un suc de portocale și nuste floricele.

Ma așez pe canapea și ma uit la un film horror. Da ma uit la un film horror. Nici mie nu îmi vine sa cred dar trebuie sa îmi înving odată teama asta.

Ma uit ceva timp dar ma înspăimânt îngrozitor.
Deodată se deschide ușa și încep sa tip. Îl vad pe Adrien și ma calmez imediat.

A: Ești bine?
M: Da..
A: Ok.

Nici la jumătate nu a ajuns filmul ca lam închis și am plecat în camera mea. Ma schimb în pijamale și ma pun în pat.




Știu ca nu e mult dar vam mai zis teme teste teze.. Etc.
Sper ca măcar va plăcut. ❤️❤️

Miraculos: O Noua SansaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum