Din capitolul anterior
Dupa ce am termi at de mancat hotarat sa mergem...in parc.
Acolo am mancat inghetata si am povestit.Al: Vreti sa mergem cu corturile? Intreba Alya.
A&M&N: Da!!
Al: Bun deci mergem pe la 14:00...ok?
M: Da.
Am mai stat in parc ce am stat si am mers fiecare acasă.
Eu merg sa-mi intreb parintii daca ma lasa.
Ei au fost deacord dar sa am grija.
Merg in camera mea si intr-un ghiozdan rpz imi pun tot ce am nevoie.
Dupa 15 min sunt gata si era deja ora 13:45 merg la Alya si ii asteptam pe baieti.M: Alya, am uitat sa te intreb, tu ai cort?
Al: Nup...dar am vorbit cu Nino si a spus ca aduce el cu Adrien.
M: Ok...si cate aduc?
Al: Doua...de ce ??
M: Aa...pai intrebam...si cum o sa stam in ele?
Al: Pai...eu cu Nino si tu cu Adrien e vreo problema?
M: Nu doar ca.... Nu apuc sa mai spun nimic ca se aude o bataie in usa. Alya merge sa deschida si au ajuns si baieții.
Am mers cu masina lui Adrien pana am ajuns la destinatie.
Era o padure plina de copaci si langa era un iaz mare.
Am decis sa ne instalam corturile langa iaz pentru a putea vedea mai bine stelele noaptea.
Dupa ce am instalat corturile era deja ora 19:50 si deja se inserase am hotarat sa ma intind pe iarba pentru a vedea stelele.
Stelele erau foarte luminoase:Dupa un timp apare si Alya si se aseaza langa mine:
Al: Marinette, s-a intamplat ceva? Spune Alya putin ingrijorata.
M: Sunt bine, n-am nimic. Spun eu calma.
Al: Atunci de ce esti suparata?
M: Nu sunt suparata sunt doar obosita.
Al: Sigur?
M: Da.
Al: Ok...vi sa mancam?
M: Mie nu mi-e foame.
Al: Ok.
Alya merge la cort si eu raman singura pe iarba verde si racoroasa.Alya pov.
Merg la cortul meu si al lui Nino pentru a manca ceva iar Marinette ramane pe iarba. Nu stiu ce e cu ea...dar am sa aflu.
Merg la Adrien si observ ca acesta vorbea cu Nino.Al: Adrien, vi putin te rog?
A: Sigur, Alya...ce sa intamplat?
Al: Mergi te rog sa discuti putin cu Marinette... E suparat dar nu-mi spune ce are...poti vorbi tu cu ea?
A: Ok.Adrien pov.
Merg spre Marinette si vad ca aceasta nu era acolo.
O caut merg la Alya si Nino la cort dar nu e nici acolo. Intr-un final o gasesc in cortul nostru stand ghemuita pe salteaua gomflabila ( Era gen un cort dinăla cu saltea dedesubt nu stiu cum le zice la alea)
Si acoperita cu o patura. Chiar ca era suparata se vedea pe fata ei ca nu e bine. Mă asez langa ea:A: Hey, esti bine? Spun eu ingrijorat?
M: Da...😔
A: Sigur nu arati deparca ai fi bine.
M: Sunt bine nu-ti face griji.
A: Ba nu, nu esti bine...si nu plec de aici pana nu-mi spui ce ai.
M: Pai...parintii mei au trebuit sa mearga in Spania pentru 2 luni si...dupa ce plecam de aici o sa trebuiasca sa merg la verisoara mea.
A: Si care e problema?
M: Ea sta in Germania.
A: Oo...n-am stiut.
M: E ok...nu aveai de unde sa sti.
A: Pai...si daca o sa stai singura e ar fi?
M: Tu crezi ca parinti mei m-ar lasa sa stau singura pentru 2 luni?
A: Pai si daca ai veni sa stai cu mine pana se intorc parintii tai?
M: ...
A: Deci?
M: Nu stiu ce sa zic.
A: Haide.
M: O sa vorbesc cu parinti mei si o sa-i intreb.
A: Ok. Ori cum tatal meu este in Anglia cu afacerile lui asa ca si eu sunt doar cu Nathalie.
M: Serios?
A: Dap.
M: Ok acum hai sa ne culcăm ca deja e tarziu.
A: Ok. Si ma pun langa ea adormind instant.Bun acesta e capitolul si sper ca va placut.
Va pup buburuzele mele!😘
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Teen Fiction" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"