După câteva luni
După câteva luni în care mam certat încontinuu cu Chloe, a înțeles ca adrien e cu mine iar acum s-a cuplat cu Nath. Cine ar fi crezut ca doua firi asa diferite pot fi împreună?
Peste câteva săptămâni se încheie anul școlar. Eu și Adrien suntem împreună deja de 6 luni și ne înțelegem foarte bine.
Ma pregătesc pentru școală imbracandu.ma asa:
Îmi las parul desprins și cobor în living. Acolo îl găsesc pe Adrien așteptându.ma. Ne luam gentile și plecam. Pe drum ne ținea e mana și în fata liceului ne întâlnim cu alya și Nino.Intram toți în liceu și mergem în clasa. Anul ăsta a fost ultimul an de liceu. În clasa toți se uitau pe telefoane și nici nu au observat ca am întrat în clasa.
M: Ce se întâmplă?
Aceștia se uita mirați la noi și zic în cor.
Toti: Voi doi sunteți împreună??!!
Eu rămân socata apoi zâmbesc.
M: D...
Nu apuc sa termin de zis ceva ca adrien ma săruta.
Colegii se uitau ca la mașini străine, iar alya și Nino erau plictisiți.Adrien rupe sărutul și apoi ne uitam la ei. Aceștia erau ceva de genu':
(😂😂😂) după ce le răspundem la 1000 de întrebări apare diriga și ne preda lecția, care din fericire nu era multă.
Dupa o ora plictisitoare
La sfârșitul orei ne zice ca:
D: Bun copii, deoarece mai sunt 3 săptămâni și se va încheia anul școlar, se va organiza un bal. Și acum am nevoie de vreo 6 voluntari care sa aranjeze sala.
Se oferă cineva?Eu, Adrien, Alya și Nino ridicam mana și ne uitam prin clasa. Spre surprinderea noastră chloe se ridica în picioare și zice cu capu în jos.
C: As vrea și eu sa ajut, pentru ca știu ca nu am procedat corect când îmi băteam joc de toți...si acum sa știți ca îmi pare rău...
Sper sa ma puteți ierta...Toți rămân masca la spusele acesteia. Nath se ridica și el și zice :
Na: As vrea și eu sa ajut.
D: Bun, deci am găsit cei 6 elevi care vor aranja sala. Și sper sa va înțelegeți cu toți și sa nu va certati, pentru ca sunt ultimele 3 săptămâni în care veți mai fi împreună.
Dupa ce pleacă diriginta eu merg la chloe și ii zic.
M: Chloe, eu te-am iertat, acum dacă și ceilalți o vor face nu pot sa iti promit, dar sa ști ca eu sunt alături de tine, indiferent de ce mi-ai făcut.
C: Merci Mari.
II zâmbesc și plec la loc.
Dupa ore
După terminarea orelor ieșim din liceu și vedem limuzina lui Adrien.
Ne uitam unul la altul și apoi Nathalie vine către noi.N: Bună copii. A spus domnul Agreste sa veniti sa luați masa cu părinții tăi Adrien.
A: Eu nu plec nicăieri fără Marinette. "spune el impletindu.si degetele cu ale mele.
Aceasta ne privește zâmbind apoi spune:
N: A spus amândoi. 🙂
A: Aa, ok😅
Ne urcam în limuzina alba și pornim către casa lui Adrien.
Acasă la adrien
Ajungem acolo și coboram din mașină. Mergem către ușa imensa și adrien o deschide făcând.mi loc sa întru.
Acolo părinții lui Adrien ne întâmpină cu bucurie și ne poftesc la masa.
Ne așezăm toți 4 la masa și începem sa mâncăm și sa discutam.
Em: Și cum e liceul?
A: Destul de ok, păcat ca se termina...
M: Da...
G: Da, dar priviți partea buna.
A: Exista și-o parte bună?
G: Bineînțeles. După ce o sa terminați liceul o sa întrați la facultate și după o sa va căutați un viitor.
Noi zâmbi și terminam de mâncat.
A: Mama, tata, noi o sa mergem în camera mea sa ne facem teleme. Ok?
Em: Bine. Sa fiți cuminti😉
A: Mama😂
Mergem în camera lui Adrien și începem sa învățăm și sa ne facem temele.
Dupa câteva ore
După ce ne terminam temele Adrien e chemat de către tatăl sau în biroul lui. Eu stau pe canapea și ma uit pe telefon când apare Adrien zâmbind și cu ceva în mana.
Vine spre mine îmi arata niște....
Suspans.
Acest capitol e mai special pentru ca lam postat de ziua mea. Sper ca va placut. Va pwp. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Miraculos: O Noua Sansa
Roman pour Adolescents" Adrien: Înțelege ca nu te iubesc!! Nu îmi place de tine și nu mi-a plăcut niciodata!! Am iubita. Înțelege! Și lasa-ma în pace!"