4. bölüm

4.2K 192 185
                                    

Lisa anlatımı

Adını bilmediğim çocuk beni cagirinca onu kirmayip gittim.

Soobin: burda bekle adım soobin

Hemen koşup gitti bir anda gözlerim kapandi.Ben şuan hüngür hüngür agliyordum burada gecenlerde bir kiza ttaciz edilmişti ve belki banada

Adamxxx: sst naber lisa biraz eglenelimmi nedersin diyip boynuma yaklaşmaya başladı bağara bağara agliyordum ama kimse duymuyirdu bir an bir ses geldi bu oydu.

Jungkook: BIRAKIN KIZI HEMEN

Jungkook hemen adamların yanina gelip yumruğu yapıştırdı! Kavga başladı ben kendimi duvar kenerina dogru surudum ve agliyordum adamlar kaçıp gitti.

Jungkook: lisa iyimisin o plic sana bir sey yapti mi he diyip boynuma bakmya başladı

Lisa: gidelim lütfen hatta sen git ben tek basima giderim millet yanlış anlar.

Jungkook: sikerim milletini boynunda bir sürü morluk var diyip beni kucağına aldı bve ön bahçeye doğru yürümeye başladık

Lisa: Jungkook şuan surtuklerin bana bakiyir ve yanlis anliyacaklar indir beni

Jungkook: son kez söyluyirum onlar sikimde değil sen sen onlarfdan farklisin tatlisin utangacsin ama bir okadarda guzel ve.... Ve sexsisin ah lisa boşver benim ebmvime gidelim orda benim yaralarim icin morluk kiremi var eger rahatsız olurdsan eczaneyede gidebiliriz yada ben sana neden fikrini soruyorsam benim ebmve gidiyiruz.

Lisa : bir an neden değiştin.

Jungkook: Disardan saddece kizlarla eglenen biri olarak gorunuyirum ama sevdiklerime karsi cok duyarliyin egelnceliyim ve sadedce sevdiğim imsanlara değer veririm seni bana çeken bir şey var.

Jennie: Birdak lan kizi

Jisoo: lisa niye agliyirsun

Rose: yoksa bu serefsiz sana

Lisa: hayir hayir o..o bana yardim etti hayatimi kurtardı

Jungkook: Suga hyung arabamin anahtari

Suga: al velet dedi be anahtari alip bende kucaginda onun arabasina bindik.

Jungkook: yol biraz sıkıcı geçecek o yüzden sen dinlen tamam

Ah tanrim neden benle ilgileniyir ben bunu yerim.

Lisa: Jungkook

Jungkook: hmm

Lisa :teşekkür ederim diyip o araba kullanirjen ne kadar doğru olmasads yanağına minik bir öpücük kondurup cekildim ve kafamı xama yaslayip uyumaya başladım o o beni delirtiyor ne olduda bu kadar değişti galiba benim üstüme iddaya girdi olsun ama ben uyaninca ona sorarım şuan çok yorgunum.

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin