66.bölüm Final

1.5K 84 74
                                    

Lisa anlatımı

Jeongsan :Anne ben odamdayım.

Lisa :Tamaaaaam.

Jungkook: Lisa benim çoraplarım nerde?

Lisa :Masanın altında.

Jungkook: Ama yok.

Ufladım ve bavulun kapağını kapatıp ayağa kalktım.Baba oğul bitirdiler cidden beni.Bir taraftan Jungkook diyer taraftan jeongsan kafam patlayacak gibi ya.

Lisa :Bu ne Jungkook!?

Masanın altındaki çorapları parmağım ile Jungkooka gösterdim.

Jungkook: Lisa sana yemin ederim burda yoktu.Sen gelince bir anda var oldular lütfen bana inan.

Lisa :Sana inanıyorum sevgilim.

Jungkook gülümseyerek bana ve yaklaşmaya başladı.Ellerini belime doladı ve yanağıma kokulu,sesli bir öpücük kondurdu.

Jungkook: Lisa.

Lisa :Hm.

Jungkook :Acaba Jeongsanı tatile götürmesek mi?

Kaşlarımı çattım.

Lisa :Neden?

Ellerini belimden yavaşça kalçalarıma indirdi.

Jungkook: Yaramazlık yapmak için.

Lisa :Olmaz Jungkook hem bir tane daha yavrumuz var.

Jungkook: Daha ayın süresi dolmadı lisa ne olur bak.şu çocuk olduğundan beri yani bir 4 5 aydır sana dokunamıyorum birde Jeongsan şerefsizi görücek diye öpemiyorum ne olur lisa.

Lisa :Bakarız.

Jungkook elleri ile kalçalarımı sıkınca kafamı boynuna gömüp inledim.

Lisa :Jungkook burası mutfak.Hem bırak beni bavul hazırlayacağım daha işim bitmedi.

Jungkook: İyi zaten otelde görüşürüz.

Jeongsan :Anne ben gelmek istemiyorum.Jimin hyunglarda kalmak istiyorum baede orada kalacakmış rose noona bizi çağırdı.Ne olur ben gitmesem?

Ben tam hayır diyecekken Jungkook yerinden hopladı.

Jungkook: Gel ben seni bırakırım oğlum hadi koş koş.

Gözlerim açılırken Jungkook Jeongsanı ve bavulu alıp koşarak evden çıktı.

Yukarı çıkıp işlerimi tamamladım.Odanın kapısı açılınca o tarafa doğru döndüm.

Jungkook: Şükür be!

Koşup kendini yatağa attı.Bir anda ayağa kalktı elimi tuttu ve beni yatağa atıp üstüme çıktı yüzlerimiz çok yakındı.

Jungkook: Bence geçen ki kavga için sana bir özür hediyesi vermeliyim.

Lisa :Y-yo gerek yok hem ben seni affettim bir kere.

Jungkook dahada yaklaştı.

Jungkook: Gerek var var.

Yorganı üstümüze çekti ah tanrım ışte başlıyoruz.

1 yıl sonra

Oturma.odasına girimce ayağıma takılan oyuncak ile neredeyse düşünüyordum.

Lisa :Jungkook,Chae min ve Jeongsan hemen yanıma gelin bakiyim.

Hepsi önüme asker gibi büyükten küçüğe sıralanmıştı.

Jungkook-Chaemin-Jeongsan :Emredin komutanım!!!

Lisa :Bu oyuncaklar ne !?

Jeongsan :Anne biz babamla oynadık sonra Chaemin ile toplayalım artık dedik babam dediki ne gerek bar oğlum kalsın öyle zaten yarın yine oynarız dedi.

Ben öyle mi der gibi jungkooka bakarken Jungkook Jeongsana ölümcül bakışlar atıyordu.

Jungkook: Vay şerefsiz hemen sattı babayı ama benim kızım satar mı!?

Chaemin babasının kucağına geldi Jungkook elimi tuut ve beni koltuğa attı yanıma o ve kızımız geldi Jeongsanda yanıma atladı.

Jungkook: Size bir sır veriyim mi !?

Lisa :Ver bakalım kocacım.

Jungkook: Sizi çok seviyorum ama annenize aşığım.

Ben Jungkooka gülerken ayağa kalktım.Onlarda kalktı ve oyuncakları toplamaya başladılar.

Mutfağa girdim ve iki tane kahve iki tanede çikolatalı süt yapmaya başladım.Bardakları tepsiye koydum ve oturma odasına ilerledim.

Üçüde koltukta sarılarak uyuya kalmıştı.Bu tatlı hallerinin fotosunu çektim ve tepsiyi mutfağa koydum ilk önce Chaemini sonrada Jeongsanı yataklarına koydum.

En sona benim koca bebeğim kalmıştı.Ellerimi omuzlarına koyup onu kaldırdım.Etrafa uykulu uykulu bana bakıyordu.

Lisa :Aşkım hadi yatağa.

Jungkook: Bir daha desene.

Lisa :Hadi.

Jungkook: Sonra.

Lisa :Yatağa.

Jungkook: Uf lisa.

Odaya çıktı ben arkasından gülmeyi eksik etmiyordum.Onunla.uğraşmayı aşırı derece çok seviyorum.

Bu 1 yılda artık aramızdaki sorunları çözdük ve sonra asla kavga etmedik.Chaemin doğdu bu 1 yıl çok güzel geçmişti.Bugün yıl başıydı ve biz kutlamamk istemiştik.

Yeni yıla girmemize son 3 dakika kalmıştı.Hemen uçarak yukarı çıktım ve odaya girdim.Jungkookun üstü çıplaktı.

Hızla yaklaştım ve dudaklarımızı birleştirdim.Ellerim ile saçlarını çekiştirirken o elindeki tişörtü yera attı ve oda beni öpmeye başladı.

Havaya atılan havai fişekler ile yeni yıla girdiğimizi anladım.

Jungkook: Neden böyle bir.şey yaptın aniden ?

Lisa :Yeni yıla nasıl girersen öyle gidermiş.

Jungkook: Hmmm.

Üstüme geceliklerimi giydim oda giydi.İkimizde yatağa yattık Jungkookun kolunun üstüne yattım.

Lisa :Önceden lisedeydik sana plotoniktim.Sonra nasıl oldu bilmiyorum sevgili olduk.1 yıl yoktun geri geldin birlikte olduk ayrı kaldık kavga ettik barıştık hamile kaldım birbirimizi çok sevdik.Sonra yine hamile kaldım bazen kavga etsekte her zaman özür dilerdik birbirimizden.Şimdide iki çocuk sahibi 3 yıldır evli bir çiftiz.Jungkook sen benim hayatıma gelmiş en.büyük mucizesin.

Jungkook: Sende benim için lisa.Bazen sana yetemediğimi düşünüyorum.Çünkü o kadar saf ve güzelsin ki kelimeler yetersiz kalıyor.En mutsuz ve yorgun anlarımda bile beni sevindire biliyorsun sen benim bu hayattaki iyilik meleğimisin lisa seni çok seviyorum.

Lisa :Bende seni çok seviyorum Jungkook iyiki varsın.

Birbirimize sıkıca sarıldık vebuyumaya başladık.Hayatımdaki en güzel şey Jungkook ve çocuklarımdı.

Bitti.Cidden bitti.İlk liskook kitabım ve en çok okunan kitabım! Hepinizin destekleri için çok teşekkür ederim.

Si dünyadaki en iyi insanlarsınız.Beni sevginiz ile boğuyorsunuz.Ama ben size sevgimi yeterince gösteremediğimi düşünüyorum.

Bu zamana kadar yorumuna ve mesajına cevap veremediğim herkesten çok özür dilerim.Sizler bir tanesiniz.

Bu kitabın diyer kalan bölümlerinde liskook quest yapıcam ve isteğe göre özel bölüm atıcam.Bir sürü caps var.

Şu zamana kadar kalbini kırdığım üzdüğüm veya yanlış bir şey söylediğim bir şey varsa çok çok çok çok çok özür dilerim.

Sizler benim aşklarımsınız.Bu kitabı 100 bölüm yapmak istiyorum.Okur musunuz ????

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin