Lisa anlatımı
Akşam oldu ve herkes hazırdı.
Rose :Ooooo jisoo unnie bu ne güzellik ya.
Jennie: Ben
Lisa :Sana ithaf edicek kelime bulamıyorum eksik kalır diye.
Jennie: Yyaaaa şapşal.
Rose :Kiz lisa sende çok güzel olmuşsun.
Lisa :Sende harika olmuşsun.
Günlük ego tatmin etmemizide yaptık ve bavullarimizi alıp otelden çıktık.Havaalanı yakın olduğu için hemen taksi ile 10 dk da gittik.Bavulları bagajdan aldık ve giriş yazan yerden girdik.
Bavullarımızı verdik ve biletlerimizi okutup uçağa giriş yaptık koltuklar 2 li oldu.Ben ve rose. Jisoo unniem ile Jennie unniem.
Yerlerimize oturduk ve uçağın kalkmasını bekledik.
Rose :Lisa fotoğrafımı çeker misin?
Lisa :Çekerim ama sonrada sen benimkini çek.
Rose :Tamam dur poz veriyim.
Lisa :Çektim.
Rose :Nasıl oldu ?
Jennie: Bakiyim diyip arkasına döndü jisoo unniem de döndü.
Jisoo: güzel bunu instaya at.
Lisa :Bencede.
Rose :Tamam
Lalisamm bir foto paylaştı
Kookie açım bana yemek hazırla canıma kimci çekiyor.
Bu gönderi yorumlara kapalı.
Telefonumu kapattım ve geri cebime koydum.
Jisoo: biz Jennie ile uyuyucaz.
Rose: Tamam ben oyun oynayıcam.
Lisa :Bende müzik dinlerim.
Herkes dediklerini yaptı ben müzik dinlerken zamanın nasıl geçtiğini bilmem uçak anons ile birlikte inişe geçti herkes toparlandı ve hazırdık uçak havaalanına indi bizde uçaktan çıktık.
Bavullarımızı aldık benimki sarı Jisoo unniem mavi rose unniem pembe jennie unniem siyah.
Bavulum çok ağırdı ufff bijr anda bir ses geldi.
Jungkook: Lisa yah beni neden görmüyorsun küstünmü ?
Kook ! Hemen bavulu bırakıp koşarak onun yanına giti ve kollarımı boynuna doladim.Oda belime ellerini doladı.Ve beni hiç bırakmayacak gibi sımsıkı sarıldı.
Ayrıldım diyerleride buradaydı herkes sarılmıştı jennie unniem hariç Yoongi oppa yoktu ve gözleri dolu ayakta bekliyordu
Bir anda bir anoms sesi geldi.
Yoongi: Hey Jennie kim seni seviyorum tamam mı aish sadece bir sakaydi senin asla duygularınla oynamadım ve seni her şeyden çok seviyorum sni seviyorum hayır dur SANA AŞIĞIM JENNIE.Jennie senin soy adını hiç beğenmiyorum bence Min daha çok yakışır ne dersin Min Jennie olup çocuklarımızın annesi oluo benim karım olur musun BENİMLE EVLENIR MİSİN JENNİE.
Jennie anlatımı
Yoongi o buradaydı ve bana evlenme teklifi etti ben elimdeki bavul yere düştü ve kalabalığın arasından biri bir prens geldi benim prensim.
Önümde eğildi ve tekrar o soruyu sordu.
Yoongi: Min Jennie olur musun benimle evlenir misin Jennie.
Herkes evet diye bağırıyordu.
Jennie: EVET onu ayağa kaldırdım ve sıkıca sarıldım oda bana sarılıp etrafında döndürdü
Sonra yere indirdi ve dudaklarıma yumuldu beni özlem ve pişmanlık ile.öperken bende ona karşılık veriyordum.
Dudaklardimizi ayırdı ve yüzüğü parmağıma taktı.Kızlar ve erkekler tebrik etti.
Lisa :Ya Jungkook Ilk.biz sevgili olduk en son zaten biz evlenelim diymi of diyip bavulunu alıp gitti.
Jisoo :Bu gece trip yersin.
Jin :Jisoom aşkım hadi eve gidelim.
Jisoo: Tamam.
Jimin :Biz de gid-
Rose :Kes sesini jimin ssi sednin Jungkooktan eksik kalır yanına yok onlardan sonra biz sevgili olduk hala bir bok yok birde en son güya Jennie unniemler sevgili olmuştu hıh diyip oda bavulunu alıp lisanın yanına gitti.
Jennie: Biz gidelim yorgunum.
Suga :Gidelim karicigim.
Yanaklarim yanarken elimden tuttu ve arabaya bindirdi onun evine gittik geli gelmez direk yatağa yatıp onunla sarılarak uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
Non-FictionLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo