Lisa anlatımıSabah gözlerimi güzel ve mayıştırıcı bir kokuyla açtım.Gozlerimi yavaşça araladım ve uyuyan bir tavşan gördüm.Aish kollarım çok acıyordu.
Lisa: Ahh
Biraz inledim çünkü belimi Jungkook kalkerken sıktı ve şuan canım çok yanıyor.Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başladı.
Lisa: Aaaaahh j-jungkook canım acıyor. Bunu ağlamaklı bir sesle soyledim jungkook gozlerini aralayıp bana baktı ve
Jungkook: ne oldu
Lisa: B-belimi sıktın ve hala sıkmaya d-devam e-ediyorsun.
Jungkook: ö-özür d-dilerim lisa diyip kollarını çekti.
Ygerimde biraz.kıpırdandım ve kafamı yastığa koydum.
Lisa: Jungkook biraz yatağı dikleştirirmisin.
Dedim oda kafasını sallayıp dediğimi yaptı.Bir anda kapı çaldı ve doktor içeri girdi aama bu dahyungun babası.
Dahyun babası : Lalisa manoban görüşmüyeli çok güzelliğine güzellik katılmış.Seni bu hale o şerefsiz baban.mı getirdi.
Kafamı sakladım.Onun hakkında konuşmak istemiyordum.
Jungkook: Onu bulup geberticem.
Dahyungun babası: Sakin ol delikanlı lisa sen küçükken hep derdinki bana benim sevgilim olucak beni babamdan ve herşeyden koruycak oeki sevgilisi onu koruyormusun inu uzuyormusun.
Lisa:bbiz arkadaşız beni hastaneye getirdi.Sadece bu dedim.Aish çok utanmistim.
Dahyungun babası: Bir ygerin ağırıyormu ben olumsuz anlamda kafamı salladım tamam ben gidiyorum bir ihtiyacın olursa bana söyle bu aradakai dışarda görmek istermisin senin burda olduğunu bilmiyor.
Bir an gözlerim parladı kai oppayi çok seviyordum o babam beni doverken kurtarmıştı onun ygeri bende çok ayrı bu arada bambam,mark,jakson,kai,suho oppalari bizim kizlarda tanıyor.
Kapı çaldı ve iceri girdi ve baktığımda gozlerinin dolu olduğunu gördüm ben onun ve diyerlerinin kardeşi gibiydim onlarda benim abim ailemdi.
Lisa :Oppa seni çok özledim dedim o benim yanima gelip yara bere içindeki elllerimi alıp öptü.
Kai: Seni yillardir arıyorum be şeker kız nerelerdeydin kim seni bu hale getirdi yoksa o adam mı?
Başımı salladim oda bir küfür mırıldandı be bana baktı bir de jungkooka
Kai: Kız bu kim dedi
Jungkook :Arkadaşıyim dedi siz kimsiniz
Kai: Abisiyim öz olmasada 5 yaşından beri abisiyim bir tek ben degil 4 tane daha var .
Lisa: Diyerleri nerde
Kai: Hepsi burda
Lisa: Neden
Kai: Mark in annesi biraz fenalaştı eee nede olsa Bayan.mari bizimde annemiz az dayak yemedik.
Lisa: Onları da çağir hepsini çok özledim tamam diyip bağırdı
Kai: ÇOCUKLAR BIR GELSENIZE
Jakson :Ne bar amip beyinli
Mark: One lann
Suho :Aynen kkkk
Kai: Bakim birda kim var
Bambam :yok artik
Mark: bu canlimi
Lisa: Evvet ama hira yaralı
Suho :ne olduu diyip hepsi gelip halimi gördü hepsi bir agizdan şerefsiz dedi biraz sırıttim
Suho: benim tavuk nerde
Kai: ayn benim kedi kız nerde
Mark jakson :bizim gül dedi
Jungkook: onlarin haberi yok aniden geldik.
Bambam :Oooo lisaa
Mark :kız eniştemi bu
Jakson :lan lalisa kedi olalı bir fare tutmuş sun dukkani iyi yere açmışsin
Bambam :hep derdimki buna bu tiple kim bakar
Suho: lan kapmışsin taş gibi çocuğu
Kai :yalniz i sevgilisi degil arkadaşı
Mark :o zamaaan gelecekteki enişte dedi ve jungkook siritti demek.hoşuna gidiyor vay be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
NonfiksiLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo