Tam toplam 1 yıl sonraJungkook anlatımı
Tam bir yıldır meleğimin yüzünü göremiyorum.kokusunu soluyamiyorum hepsi o babam denicek şerefsiz yüzünden lisa yı korumak için ayrıldım ve artık geri dönüyorum.Süpriz oldun istiyorum.Bu gün yılbaşı akşamı .
Hemen yoongi hyungu aradım.Jk :Alo hyung sakın bağırma kimsenin olmadığı bir uere git.
Yn :bekle jennieeeee şu oglumuzu alirmisin biri ile konuşcam.Tamam neredesin sen şerefsiz.
Jk :şimdi..... İşte böyle yılbaşına girerken yanınızda olucam akşam saat 11 gibi olurum yanınızda kapattım by
Saat 8 olur
Uçağa bindim.ve uçak kalktı heyecanlıyim lisam nasil bemi unuttumu beni hala seviyormu.
2 buçuk saat sonra.
Uçak iniş yaptı bir taksiye bindim ve benim evin adresini verdim.Eve yaklaştık hemen kapıyı çaldım.Kapıyı lisanin açmasını beklerken bir çocuk açtı.N-ne lisa beni umuttumu.Arkadan bir adam geldi.
Adam: kime baktınız.
Jk: lalisa Manoban
Adam: lisa hanım evi bize sattı nisanlandigini ve artık bu evde değil kocasının evinde yasiycakmis.Hatta bekleyin dedi ve gitti ne yani lisa bemi birakti mi beni unuttumu hani beni bekliycekti.
Adam: Bu da düğün davetiyeleri buyrun bizide davet ettiler yaklaşık bir 4 ay falan oldu.
Jk: T-teşekkür e-e-ederim
Dedim ve adam eğilip saygı anlaminda sonra kapıyı kapattı.Hüngür hüngür ağlıyordum beni bıraktı bana yillardir asik olan kiz beni birakti ve evlendi.Yanimdaki çöp kutusunu devirdim ve kükredim.
Jungkook: NEDEEEEEEM LISA NEDEN BENI BIRAKTIN.
yarım saat sonra
Hala ağlıyorum.Ben hala inanamiyorun aklim akmiyor sevdiğim kadın beni terk etti.Ama kim seni 1 yıl bekler.ben kendimi kaldırdım Saate baktım ve söz verdiğim gibi yoongi hyungun evine gittim.Kapıyı rose elindd bir bebekle açtı.
Rose: Hoşgeldin nerelerdeydin.Sen aglasinmi.
Jungkook: Lisa evlenmiş beni bırakmış
Rose :iceri gelde seninle konuşalım.
Iceri girip montumu astim odaya girdim ve herkes bama sarıldı ben ağlamaya başladım.
Jimin: ne oldu buna
Jungkook: l-lisa gitmiş evlenmiş eve gittim elime 4 ay once olan düğün davetiyesini tutusturdular.
Jin: Jungkook uzgunuz ama.lisa bende daha bekliyemem beni unuttu dedi.
Jennie: Oda zor anlar yaşadı.
Jisoo: sen gidince yemek yemedi uyumadi.
Rm :hep ağladı ve daha çok dayanamadı.
Jennie: bunu sana vermemizi istedi sen kendi odana çık üstünü değiştir.(arkadaşlar burasi bts yurdu ) ve bunu oku sana lisanin bıraktığı tek şey ddedi ve sirtimi sivazladi.hyunglarim sayesinde kalktim ve odama girdim.Üstüme siyah pantalon ve beyaz tişörtü giydim ve yatağa oturdum ve ilk sayfasını açtım.Okudukça ağlamam hızlanıyordu sayfayı cevurdim ve okumaya devam ettim.L-lisa tacize mi uğramışti hemde 2 kere.Ama olumsuz sonuçlanmış.Okudukça onu unuttuğumu dusunen yazilar arttı.Yazilar bitti ve ben ağlamaya başladım.Bir an elektirikler kesildi aşağıya indim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
NonfiksiLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo