JungkookÇocukların yanından ayrılıp ön kapıdan çıkamayacağım için arka taraftan kaçacaktim.Birden bir ağlama sesi geldi ama bu ses bana tanıdık geliyordu.O tarafa doğru gittim ve gördüğüm kanzara karşısında yavaş yavaş sinir sayım artmaya başladı bir adam lisayi zorla öpmeye çalışıyor.Hemen gidip adamin yüzüne yumruğu yapıştırdım.Adamlar kaçtıktan sonra lisay baktım duvarın kenarında agliyordu.Bu bu onun için igrenc bir şey olmalı.Şu okulda 100 kızdan 100 üne de sorsanız bakiremisiniz diye hepsi hayır der ama lisa o çok temiz hemen yanina gittim ve bir şeyler dedi her zaman başkalarını düşünmekten bıkmadı mı bu kız.Onu kucağıma alıp arabamın anahtarlarınıda alıp benim eve gidicektik.
Lisa : Jungkook
Jungkook: hmm
Lisa: teşekkür ederim diyip benim yanağımdan öptü galiba benden izinsiz beni ilk öpen kadın lisa olacaktı.Utandigi icin kafasını cama yasladi ve uyumaya başladı.Yaşadıkları hoş değil kim taciz olmak ister ki daha hiç öpüşmemis daha ilkini sevdiği adama vermemişken.Lisa uyumaya devam ederken evime gelmiştik onu uyandırmak için yaklaşınca boynunda morluklar olduğunu gördüm.Ah Lisaya dokunan adamı bulmam gerek acaba ne kadar canı yanmıştır o bunları haketmiyor.
İç ses : oooo bakiyorumda birileri aşık olmuş
-mal mal konuşma Be
İç ses :hehe sensin mal be hem sen aşık olacak adamıydınbe
-Lan ben aşık olmadım bir siktir git.
Mal iç ses ya neyse lisayı uyandırmam lazım .
Jungkook: lisaaaa
Lisa: hmmmm
Jungkook: kalk hadi
Lisa: 5 dakika daha oppaaa nolur ~ ~
O o az önce bana aegyomu yaptfi ama ben sen- kendine gel kendine gel.
Jungkook : lisa hadi kalk eve geldik
Lisa: Yaaa Jungkook bir dur ya tam çocuğun yüzünü görecektim
Jungkook: ne çocuğu
Lisa: eve girince anlatsam
Jungkook: tamam hadi kalk
Diyio arfabadan indim hangi çocuktan bahsediyir bu
İç ses: SANANEEEEEEEEE
Allahım sen bana sabır ve yarabbim.
Kapıyı açıp içeri girdik.
Jungkook: Benle gel san rdahat kıyafet veriyim.Buraya bazen Rm hyungun kız kardeşi kalmaya geliyor kijyafet veriyimde sen bir sıcak duş al.
Lisa: Jungkook bunları yapmak zorunda değilsin ama gerçekten çoook teşekkürler. Dedi ve odaya girdi .Ona kiyafetlerini ve havlusunu verip çıktım.Ve hemen suhoyu aradım.
Suho :naber
Jk :suho bana yardim edermisin bugünün kamera kayıtlarına ihtiyacım var.
Suho :2 güne elinde olur kadisim
Jk :sağol diyip kapattım ve kendimi koltuktaki yerime fırlattım elime bilgisayarımi alip PG oynuyucam.
Lisa anlatımı
Jungkook gittikten sonra hemen duşa girdim be işim bitince havluya sarılıp çıktım iç çamaşırlarini giyip kiyafetlerimi giydim (medya )
Hemen ayağıma beyaz pofuduk terlikleri giyip aşağıya inecekken aklima aynaya bakmak geldi birden gözüm boynumdaki morluklara kaydı ve gözlerim doldu bu iğrenç bird şey ama neyse yapacak bir şey yok ama bunu asla unutmiyicam.Aşağıya 5indim ve Jungkookun yanindan uzak bir koltuğa oturdum kendimi yük gibi hissediyorum.
Jungkook: Çok şirin olmuşsun
Aaa o bana iltifatmi etti.
Jungkook: neden kızardı yoksa hasta mısın?
Yanima gelip dudaklarını anlima bastırdı
Jungkook: ateşinde yok ne oldu
Lisa: şey soğuk suyla yikandimda belki o yüzdendir .
Jungkook: E ya hasta olursan ne yapicaz
Lisa: bir şey olmaz
Gerçektendes soğuk suyla yikanmistim,ama yaptığı hareketler kalbimi durduruyordu.
Jungkook: gel boynuna krem surelim
Diyip kremi alıp geldi. Ve bana yaklaştı şuan normalden fazala yakınız ve benim kalbim maraton koşuyor soğuk eli sıcak tenime deydi ve ben biraz irktim ama sonrda alıştım.
Lisa: Jungkook battaniye var mı ?
Jungkook: ama hava sıcak battaniyelik bir hava yok dedi ve kremi bırakıp başka bir ygere gitti.elinde ateş ölçerle geldi.
Jungkook : şimdi kolunu çıkartman lazım ben gidiyim sen ses gelirse çıkartıp beni çağır.
Lisa: sen oturabilrsin nedense senin yanında rdahat edebiliyorum.
Jungkook: ta-tamam o-o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
No FicciónLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo