Lisa anlatımı devam
Sabah gözlerimi açtığım gibi uyuyan bir jungkook gördüm.Ama sen çok tatlısın.Şuan o büzüşen dudaklarını öpmemek için kendimi zor tutuyordum.Ama ben onun sevgilisiyim öpebilirim.Ama şimdi uyanacak felan o uyusun ben sonra onu öperim.Ayağa onu uyandırmadan kalktım üstüm çıplaktım.Jungkook uyanmadan üstüme bir şey giymeliydim.Hemen onun tişörtünü giydim.Ve kapıyı sessizce açtım ve mutfağa indim.Acaba ne yapsam. hadi bakalım başlayalım.
Yarım saat sonra
Aish yoruldum ama deydi.Eristeli yumurta ve pankek yaptım.Pankek için tutku sosu ve ananaslı sos vardı evde bende onları koydum.Şimdi sırada seksi tavşanımı uyandırmakta.Hemen odamıza çıktım kapıyı sessizce açıp içeri girdim.Aynı pozisyonda duruyordu.Ona yaklaştım.
Lisa :Jungkook jungkook kalk hadi kalk sevgilim.
Jungkook: ufff
Dedi ve arkasını döndü.
O zaman gizli silah vakti.
Lisa :Yaaa kookie ne olur kalk ya hadi sevgilimmmm.
Jungkook aniden kalktı ve bana sinirli bir şekilde bakmaya başladı .
Jungkook: 1 bir daha aegyo yapma dayanamıyorum 2 o kookie ben değil alttaki.
Lisa :Tamam ama kalk hadi bak senin için kahvaltı hazırladım
Jungkook ayağa kalkcakken üstünün çıplak olduğu aklıma geldi tam kalkacak onu geri yatağa ittirdim.
Jungkook: Lisa az-
Lisa ::Bir azmadim 2 Jungkook
Jungkook :hmmm
Lisa :Aşkım ÜSTÜN ÇIPLAK SANA KAÇ KERE DEDIM ÜSTÜNDE BIR ŞEY YOKKEN EVDE GEZME DIYE.
Jungkook: uff lisa ne olucak.
Lisa :Demek ne olucak he tamam o zaman
Diyip üstümdeki şeyi çıkarttım üstümde siyah dantelli iç çamaşırı vardı.Jungkook bana gözlerini belertmişti.Kapıyı açtım ve bahçeye doğru indim.
Jungkook: Saçmalama lisa BURAYA GEL !
O üstüne bir şeyler geçirdi ve koşarak yanıma gelmeye çalıştı.Tam bahçe kapısını açıcakken elimin üstüne bir el kondu.Bana sinirli bir şekilde bakıyordu.Ben de ona ne va bakışı attım.Beni kendine çekti.
Jungkook :Sen benimsin benim olan bana özeldir kimse göremez.Ben seni yastığından bile kıskanırken sen seksi bie çamaşırla dışarı çıkmaya çalış yok öyle tamam bundan sonra dikkatli olucam ama sesnde böyle şeyler yapma.
Diyip üstüme kendi tişörtünu çıkartıp giydirdi.Bende hemen odamiza çıkıp ona bir tişört çıkarttım ve aşağıya inip üstüne giydirdim sonra dudağına minik bir öpücük kondurdum ve elini tutup mutfağa götürdüm.
Jungkook: Uffff ne kadarda güzel benim sarışınım.
Lisa : Hadi otur
O oturdu bende karşısına oturdum ve konuşarak kahvaltı yaptık.
Jungkook: bugün çocukların çağıralım .
Lisa :Oluur.
Jungkook:Ben bizimkileri arıyorum.
Lisa :Tamam
O hyunglari ile konuşurken ben mutfağı topluyordum.
Jungkook: Tamam birazdan gelirlermiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
NonfiksiLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo