Lisa anlatımı 1 hafta sonra
Dün bebeğimizin ultrasonunu aldım bugün süpriz günü.
Çok heyecanlıyım Jungkook ışte sadece 2miz olucak herkes öğrenmiş ve tebrik etmişti hatta rose bayağı ağlamıştı zor susturdular.
Eve gelişmiştim şimdi ilk işim yatağa bembeyaz bir nevresim serdim.Üstüne ultrason fotolarini koydum sonrada helyum dolu platin bebek mavisi ve platin toz pembe balonlarin ucuna beyaz kurdaleler bağladım ve tavana attım.
Hamilelik yaptığım testini ultrason fotoğraflarının yanına koydum duvarlara ikimizin fotoğraflarını koydum ve oda harika olmuştu.
Hemen üstümü giyindim ve çok hoş olmuştu.
Kapının arkasına saklandım ve evin kapısı açıldı.
Jungkook :Lisaaaa ben geldim nerdesin yukarıda mı?
Merdivenlerden çıkma sesi yaklaştıkça kalbimim hızıda artıyordu.
Kapı açıldı ve Jungkook içeri şaşkın bir şekilde girdi.
Jungkook anlatımı
Odaya girdim ama süslü bir oda beklemiyordum her yer harika olmuştu bembeyaz yatağın üstünde iki karartı vardı.
A-ama bu bunlar bebek fotoğrafı yanındaki hamilelik testini görmemle neye uğradığımı şaşırdım ne yani ben babamı oluyordum.
Peki lisam nerde arkama dönmem ile iki dudağımın arasında ki dudaklar ile onu iyice kendime çektim ve ellerimi beline sardim ve tutku ile öpmeye başladım onu Dudaklarımızi ayrılınca ağlamaya başladım.
Jungkook: B-ben b-baba mı olucam.
Lisa :Evet Jungkook evet artık anne babayız.
Lisayı kendime çektim ve hüngür hüngür ağlamaya başladım!
Bu benim en çok istediğim şeydi.
Jungkook: Teşekkür ederim lisa çok teşekkür ederim en istediğim seyi gerçekleştirdiğin için.Seni seviyorum lisa benimle evlenir misin ?
Lisa :Evet tabikide onun dudaklarına minik (!) bir öpücük kondurdum ve göz yanlışlarımızı sildik.
Lisanın elini tuttum ve ona daha da aşık gözler ile bakmaya başladım
Jungkook: kaç aylık?
Lisa :1 ay tam 1 ay
Jungkook: Benden....sakladın mı?
Lisa :H-hayır neden saklıyim bende geçen hafta öğrendim ve süpriz için ultrasonu bekledim.
Jungkook: Şimdi ben bir babayım diymi yani başını olumlu anlamda salladı.
Jungkook :Nerde bu şimdi?
Ellerimi aldı ve kasıklarına ve karnı arasına götürdü ben ona şaşkınca bakarken.
Lisa :Burda ışte.
Eğildim ve orayı milyarlarca kez öptüm sonrada lisanın ellerini öptüm.
Onun ellerini tuttum ve odadan çıktık merdivenlere geldiğimizde o inecekken elinden tuttum ve onu kucağıma aldım.
Lisa :Jungkook 1 aylık daha 5 değil.
Jungkook :Olsunn
Onu koltuğa bıraktım ve odanın perdelerini kapattım ve hemen odamıza çıktım ve kendi tişörtümü aldım ve aşağıya lisanın yanına gittim.
Jungkook :Kalk üstünü giydircem.
Lisa :Ben giy-ahhh tamam dedi ve kalktı üstündeki kıyafetlerin hepsini tenini okşayarak indirdim ve oda hareketsiz bir şekilde bekledi.
Aish bu kız neden siyah dantelli.iç çamaşırı giyiyor ya ona sinirli bir şekilde baktım.
Lisa :ne oldu ?
Jungkook: Lisa sen cidden...aish neden bu kadar seksi.bir çamaşır giydin ki ?
Lisa :Sen daha seksi iç çamaşırlarımı görmemişsin.
Jungkook: Göster o zaman.
Ellerim kalçalarına gitti ve onları avuçlayıp sıktım lisa sesli bir şekilde inledi.
Lisa :Jungkook bende göstermek isterim amaaaaaa.
Jungkook: Ne ama ??
Lisa :Bebek varken bebeğe zararlıymis bu yüzden 8 ay sabret.
Jungkook: 8 aymı ?
Lisa : Evet neyse üşüdüm Jungkook kıyafet ver ve ellerini lütfen çek
Ona güldüm ve ellerimi çektim ona tişört giydirdim.
Ve yine aynı pozisyonu aldık.
Jungkook :Ben bir şey duydum hamile kadınların hormonları bazen aziyormus dogru mu ?
Lisa :Evet bizzat test ettim bunu senin üstünde.
Ben gülerek ona baktım.
Jungkook: Ne zaman.
Lisa :Son birliktelikten önce
Jungkook: Hmmmmmmm tamam hadi uyuyalim yoksa ben dayanamam sonu güzel biter.
El ele yukarıya çıktık ve yatağa girdik ve sarılarak uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
Non-FictionLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo