41.bölüm

1.5K 79 56
                                    

1 hafta sonra

Lisa anlatımı

Lisa :Jungkook ben çıktım sevgilim.

Jungkook: Hop hop hop nereye lalisa söyle bana.

Mutfaktan üstünde ananaslı mutfak önlüğü ve elinde spatula ile karşıma dikildi.Şuan çok öpülesi duruyor sakin ol lisa sakin hepsi hamilelikten.

Lisa :Işe gidice önemli tamam mı?

Jungkook: Iı olmaz.

Tamam lisa hadi yumuşat onu yapabilirsin fighting !!

Ona yaklaştım ve dudağına bulaşmış çikolata sosunun olduğu yeri emdim ve geri çekildim.

Lisa :Biraz daha karıştır öyle daha güzel olur.

Jungkook: Lisa Allahtan hamilesin yoksaaaaaaa uff uff çocuğum tamda olucak zamanı buldun seni küçük embiriyo.Neyse gidemezsin.

Lisa :Yiaaaaa oppa ne olur zaten sonra hamilelik izni veriyorlar lütfen yaaaa.

Jungkook sert bir şekilde yutkundu ve tamam anlamında kafasını salladı.

Lisa :Teşekkürler küçük seksi tavşan şefimmmmmm dedim ve dudaklarına minik bir öpücük kondurdum el salladım ve şirkete gittim.

Jungkookun haberi yoktu ben şuan bir reklam çekiyordum.Jungkookun bilmesine gerek yok yani.

4 saat sonra

Hem rekla hemde dergi çekimi yaptım ve götüm yirtildi ya.

Telefonum çaldı arayana baknadan açtım.

Ls :Kimsen bir süre beni arama ararsam kim olusan ol ağzına sicarim.

Jk :Bende mi lisa ?

Ls :Jungkook aish özür dilerim bebeğim çok yoruldum şimdi eve geliyorum.

Jk :Tamam hızlı gel sizi özledim.

Ls :Tamam hadi by.

Hızlıca eve gittim ve kapıyı çaldım kapı hemen açıldı ve ben ne olduğunu pek anlayamadan belimden tutulup içeri çekildim.

Jungkook: Hoşgeldiniz!

Lisa :Hoşluduk mu annecim ?

Jungkook: Ne diyor ?!

Lisa :Çok hoşbulduk ama anne yorgun sevgilisinin yanında uyumak istiyor diyo.

Jungkook: Hmmm bunu anne mi diyo bebek mi ?

Lisa :Azıcık anne minnacık ama değdiğini yapalım ne oluuuuy.

Jungkook: Tamam çık yukarı üstünü değiştir eğer yorgunsan ben.yardım edeyim.

Lisa :Yok teşekkür ederim.

Hemen yukarı çıktım siyah yırtık dar şort üstüne yarım beyaz bustiyer.

Hemen aşağıya indim ve Jungkookun yanına yattım.

Jungkook: Lisa bugün çekilip en sevdiğin fotoğrafin ne ?

Lisa :Immm bu

Jungkook: Ooooooooo ha lisa bune bu dergide yoktur umarım? Lisa : Bilmem yoktur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook: Ooooooooo ha lisa bune bu dergide yoktur umarım?
Lisa : Bilmem yoktur.

Jungkook: Neyse televizyoz izliyelim.

Televizyonu açtık ve bir film vardı onu izlerken film rekalama girdi.Bir anda benim reklamım çıktı.

Jungkook: lisa bu ne

Lisa :Nasıl sana yarın gostericektim ama olmadı.

Jungkook: Sanki telefonun reklamı değilde senin reklamın neden ben seni hak edecek ne yaptım yia.

Lisa :Yerim seni.

Jungkook: Lisa benceeee yarın sonra evlenelim.

Lisa :Ne gelinlik düğün alanı var senin damatligin var dav-

Jungkook dudakları ile sözümü kesti ve ben sustugum için geri çekildi.

Jungkook: Her şeyi ben hazırladım bir tek senin gelinliğin kaldı onuda yarın alın.

Lisa :Ayy cidden mi yaa ay çok heyecanlandım yaaa.Jungkook canım pasta çekiyor.

Jungkook: Bunu bekliyordum bu yüzden çilekli çikolatalı pasta yaptım.

Lisa :Ayyy Jungkook seni ıssırmamam için bir neden söyle bana.

Jungkook: Eğer sen ıssırırsan bende ıssırırim ve bu iyi olmaz neyse pasta.

Hemen gidip getirdi bu harika gözüküyordu.

Lisa :Jungkook sen aşçımisin ?

Jungkook: Hayır ama senin için aşçıda olurum.

Ona gülümsedim ve önümdeki pastayı yemeye başladım.

Ona gülümsedim ve önümdeki pastayı yemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lisa :Harika olmuş jun-ahhh

Jungkook: ne oldu !?

Lisa :Başım çok kötü

Beni hemen kucağına aldı ve odaya çıkartıp yatağa koydu oda yanıma uzandı ve saçlarımı okşamaya başladı.

Ben mayışırken o bana şarkı söylüyordu.

Benim en son hatırladığım şey Jungkookun seni seviyorum.lisa demesi oldu

..........

Nasıl?

Size üzücü bir haberim var kitap yakında final olucak.

Malesef ama bir tane daha liskook kitabi yaziyim mi ?

Konusu ne olsun ?

Birde size bir soru

Vsoo mu ?

Jinsoo mu ?

Namsoo mu ?

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin