42.bölüm

1.5K 81 55
                                    

Jungkook anlatımı

Yaklaşık 30 dk dır lisanın karnını öpüyorun o ise uyuyordu ama sırıtıyordu bir ded bir ara bir öpücük kondurdum inledi dedim ne oluyor amk.

Acaba ne görüyor yaaa.Lisa yavaşça gözlerini açmaya başladı bana baktı ve bir amda beni altına aldı ben ona şaşkınca bakarken o ise dudaklarıma bakiyordu.

Bu hamilelik çok iyiymiş lan !

Jungkook: Ne oldu lisa sabah sabah.

Lisa :Ne ne yaptım ya sevgilim değil misin ya ?Iyi bir daha seni öpmiyicem Jungkook sunbanie.

Dedi ve üstümden kalktı ve aşağıya indi.Bu kız niye bu kadar duygusal ya.

Kalktım ve yanına inmeye başladım aşağıya indiğimde kollarını bağlamış ağlayan lisa ile dondum şimdi ne yaptım ki ?

Jungkook: Lisa hadi ama özür dilerim.

Lisa :Git bir ya !

Kollarını bağladı ve alt dudağını büzdü.Şimdi ben.seni yumuşatırim.

Yanına gittim ve kollarından tutup ayağa kaldırdım ve alt dudağını emmeye başladım.

Oda üst dudağımı emince gülümsedim ve nefesimiz yetmiyince ayrıldık.

Lisa :Ama.ben böyle tiribime odaklanamiyorum Jungkook sunbanie.

Jungkook: Bana bir daha sunbani dersen o kelimeyi bulanı öldürürüm.

O gülümsedi ve kendini koltuğa attı bende yanına.Ben televizyonu açtım ve izlemeye başladım.Bir süre sonra ağlama sesi geldi.

Jungkook :Sevgilim ne oldu ?

Lisa :Biz hani bugün evlenicektik.

Jungkook: Lisa bekle saat daha sabahın 6:30u.

Lisa :Banane biz kalkiyoruz teyzelerimizi ariyip gidicez.Yakışıklı dayilarindan biride bizi bırakır.

Jungkook: Ben yakışıklıyım onlar değil.

Lisa göz devirip odaya çıktı bu kız beni bir gün delirticek.

Lisa anlatımı

Hemen telefonla kızları aradım hepsi baya bir çığlık attı çünkü onlarında elbise sorunu vardı.

Dolaltan giysilerimi aldım ve hemen hızlıca giyindim.

Saat 7 olmuştu birazdan gelicek Rm oppa, hoseok oppa ve tae oppa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 7 olmuştu birazdan gelicek Rm oppa, hoseok oppa ve tae oppa.

Ben aşağıya indim sevgilimin dudaklarını sınırsız öptüm ve kapı çaldı.

Jungkook: Hyung siz nereye.

Hope :Alışverişe yardım.

Jungkook :Olmaz ben size organizasyonu ayarladım biz diyerleri ile gidicez.

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin