64.bölüm

1.2K 91 17
                                    

Lisa anlatımı

Arabaya sertçe beni bindirdi ve kendiside hızla bindi.Sertçe bindiği için araba sallamıştı.Brn.hızla arkamda uyuyan melek oğluma baktım hala uyuyordu.Sinirle Jungkooka döndüm.

Lisa :Ne yapıyorsun sen Jungkook neden.birden davetten çıktık?

Jungkook: Lisa sus.

Ne diyor bu ya !?

Lisa :Susmuyorum.

Jungkook: Lalisa sus dedim sinirliyim zaten sana patlamak istemiyorum.

Lisa :Patladın zaten.Neye sinirlendin bilmiyorum ama bunu benden çıkartma hakkını sana vermiyorum.

Jungkook arabayı ani bir fren ile durdu ve bana bağırdı.

Jungkook: Lanet olası şu çeneni kapa be kadın!!

Dolu.gözlerimi ona çevirdim.Ne dediğini zannediyordu bu.

Lisa :Tekrar desene.

Jungkook: Ne ?

Lisa :Diyorum ki tekrar de !

Jungkook: Hayır.

Lisa :Ne demiştin lanet olası şu çeneni kapaydı diymi Jungkook.Tamam susuyorum sür şu arabayı.

Jungkook hızla arabayı çalıştırdı ve eve sürdü yol boyunca ne o nede ben konuştum.Böylesi daha iyiydi yoksa yine kavga ederdik.

Araba durunca geldiğimizi anladım.Kapıyı açıp dışarı çıktım.Arka kapıyı açıp o kadar sese rağmen hala uyuyan oğlumu kucağıma alıp eve doğru yürümeye başladım.

Şuan sadece suyun altında saatlerce ağlamak ki öylede yapıcam.Jeongsanı yatağına yatırdım ve üstünü örtüp odadan çıktım.

Odamıza gittim.ve kapıyı açıp içeri girdim.Yavaşça kapıyı kapattım ve ona döndüm.Yatakta oturmuş yere bakıyordu.

Dolaptan battaniye ve yastık çıkarttım o beni izlerken kalbim hızlanıyordu ebet ona aşıktım ama bazden onun bipolar olduğunu düşünüyordum.

Lisa :Al bunları bu gece koltukta bugün akşam bana neler dediğini düşün ve hatanın farkına varınca neden sinirli olduğunu bana anlatmak için gel.

Jungkook: Özür d-dilerim.

Ona arkamı döndüm ve odanın kapısını açtım o kafasını öne eğdi ve aşağıya iki damla düştü.Benimde canım yanıyordu onun kadar ama bu anlamsız sinirlerine artık son vermesi gerekiyordu.

Yerdeki şeyleri alıp odadan çıktı o gittikten sonra bende akmaması için zorladığım göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Hızlıca banyoya girdim ve üstümdeki herşeyi çıkartıp çıplak bir şekilde duş kabinine girip suyu açtım ve yere çöküp hüngür hüngür ağlamaya başladım.

Saatlerce öyle kaldım en son güneş doğuyordu ve soğuk sudan vücudum uyuşmuştu.O kadar çok bağırarak ağlamıştım ki sesim hem ondan hemde halsizlikten çıkmıyordu.

Artık dayanamadım ve gözlerimi belkide ebedi bir karanlığa kapadım.

Jungkook anlatımı

Pişmanım ama o piçin dedikleri aklıma geldikçe yine sinirlenmeye başlıyordum.

Flash back

Davette oturmuş ortaklarımız ve onların oğulları ile sohbet ediyorduk.Lisa yanıma geldi.ve hepsi ile tek tek selamlaştı.

En son bay kangın oğlu daniel lisanın elini tutup öptü ve göz kırptı.Eşim olduğunu kimse bilmiyordu.

Lisa elini çekip hızlıca yanımızdan uzaklaştı.Ben sinirliyim bu adam az önce karıma hayatımın aşkına bildiğimiz yavşamıştı.

Daniel :Ahhh şu az önceki sarışının adı ne baba çok güzel değilmiydi.

Bay kang :Daniel bu kızıda diyerleri gibi kullanıp atma.

Daniel: Buradaki herkez gibi oda ışte baba.

Sinirlerim hoplamıştı bu piç kurusu benim karıma sürtük mü demişti !?

Jungkook: Siz benim eşim hakkında nasıl böyle konuşursunuz !?

Herkes şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu şimdi yedim seni.

Jungkook:Benim karım adı üstünde karım bana özeldir benimdir kusura bakmayın bay kang ortaklığımız sokna erdi bundan sonra aska karşıma çıkmayın.

Hızla ordan ayrıldım ve lisayıda alıp davetin olduğu yerden çıktık.

Flas back end...

Odadan gelen ağlama ve bağırış sesleri ile uyuyamıyordum.Aklıma arabada dediklerim geldikçe pişmanlığım artıyordu.

Lisa sus...

Sana sus dedim...

Lanet olası çeneni kapa be kadın...

Sonra onun dedikleri aklıma geldi.

Susmuyorum...

Patladın zaten.Neye sinirlendin bilmiyorum ama bunu benden çıkartma hakkını sana vermiyorum.

Tekrar desene...

Dedimki tekrar desene!...

Onu yine kırmıştım.Bu aralar çok stresteydim ve bunu öfke ile.dışarı vuruyordum.

Güneş doğmaya başladı sesler kesildi.Dayanamıyordum.Hızla kalktım ve odamıza çıktım özür diliyecektim.

Odanın kapısını açıp içeri giridm ve kapadım.Banyodan hala ses geliyordu ama sadece su sesi.Kapıyı açıp içeri girdim lisa duş kabininde çıplak bir şekilde suyun altında uyuyordu.

Hızla onu bornoza sardım ve kucağıma alıp banyodan çıkardım.

Onu yatağa koydum ve üstüne dolaptan bir tayt iç çamaşırı ve beyaz bol tişört çıkarttım.

Önce iç çamaşırının alt kısmını giydirdim.Aish şuan çok zor duruyorum.Sonra üst kısmını giyrdirdim.Kıyafetlerinidde giydirdim ve üstünü örtüp yanına yattım.

Bana sarıldı bende ona buna ihtiyacım vardı birlikte sarılarak uyumaya başladık.

Yazar yine bokluk yapar.....

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin