28.bölüm

1.6K 104 42
                                    


Satır arası yorumlarinizi bekliyorum <3 :)

Jennie anlatımı (değişiklik)

Sabah gözlerimi huzursuzluk ile açtım.Saat daha 6 aish daha uyuyamam ben.Ayağa kalktım ve bavulumu açtım içinden kıyafetlerimi çıkartıp hızlıca giydim.

Ayağa kalktım ve bavulumu açtım içinden kıyafetlerimi çıkartıp hızlıca giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumu aldım ve kapıyı açıp çıktım.Asansöre binip en üst kata çıktım.Yere oturdum ve yoongi ile son konuşmamıza baktım.

Sevgili görünümlü odun:Akşam yokum.

Jennie: Neden ama ya 1 haftadır
eve gelmiyorsun.

Sevgili görünümlü odun:Seni ilgilendirmez jennie.

Jennie: Sevgilinim ben senin tabi ilgilendirir ya uf git yoongi.

Mesajlarımızı okurken gözlerimden yaşlar boşaldı.Biz niye böyle olduk.Biz bunları hak etmedik.

Ona yetersiz mi geldim?

Güzel değilmiyim?

Kilolumuyum ?

İstediği gibi biri değilmiyim ?

Belki sadece bir eglence içindi?

Ben bunları düşünüp dahada çok ağlamaya başladım.Neden böyleyim.Keşke daha güzel olsam hep böyle geniş giyiniyorum.Belki giyinisimi fiziğimi beğenmiyor.

Bir anda Yoongi yanıma oturdu.
Ne işi var burda bunun ya uf.

Yoongi: Jennie ayrilalim ben artık seni sevmiyorum.Zaten başından beri bir aşk veya hoşlantı yoktu seninle oynadım.

Benim kalbimi alıp parçaladı şuan ama haberi yok.Ayağa kalktı bende kalktım ve yüzüne tokadı yapıştırdım.

Jennie: Niye hepiniz aynısınız.Ben sana guvendim Yoongi ama sen duygularımla oynadın tamam sen gitme çünkü ben gidiyorum ama şunu unutma senden nefret ediyorum.

Hızlı ve ağlayarak asansöre bindim.O kadar kötü hissediyordum ki kendimi nefes alamıyordum.

Hemen odamıza girdim ve hıçkırıklar içinde ağlamaya başladım.Kızlar uyanıp yanıma geldi.Ama lisa yoktu.Gece kesin kaçmıştır bu Jungkook ile.Ne güzel en azından o mutlu olsun hakediyor.

Rose :Unniem nr oldu ?

Jennie: A-ayrıldık benimle o-oynamış d-duygularım ile oynamış unnie ben çirkinmiyim.

Jisoo: Hayır sen kusursuzsun Jennie.

Jennie :Peki neden o böyle düşünmüş unnie bunu düşündürecek ne yaptım.

Rose :Ağlama unnie deymez.

Jennie: Bundan sonra lise 10 daki Jennie  geri dönücek.

Rose :Ama unnie.

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin