Lisa anlatımı
Mia denen kız bize yaklaşınca ben sinirlenmeye başladım.
Mia :Oppa çok yakışıklı olmuşsun.Sende çok çirkin olmuşsun canım.
Lisa :Ahh afedersiniz sözünü böldü mia hanım siz devam edin Tan bey en son %26,45 lik bir hissenin geçen hafta saat 12:38 sularında sattığınızi söylemiştiniz buyrun devam edin.
Mia karısının dediklerini umursamadım ve karşımdaki adamın dediklerini dinlemeye devam ettim.
Tan :Lisa hanım beni dinlediğiniz için teşekkür ederim çok nazik ve güzelsiniz.
Lisa :Teşekkür ederim sizde çok kibarsiniz bir kadına karşı dedim ve gülümsedim.
Belimdeki eller uyarı vermeye başlayınca kolumla ona vurdum oda kulağıma yaklaştı.
Jungkook: Gülme şu adama be sen sadece bana gül sevgilim.
Ben ona gülerek bakarken Tan bey bir soru yöneltti.
Tan :Siz...sevgilimisiniz ?
Jungkook: Evet şimdi izniniz ile sevgilimi almalıyım.
Tan :Neden biz lisa hanım ile konuşuyorduk.
Jungkook: Sizede iyi günler Tan bey.
Jungkook ile yürümeye başladık boynundaki damarlar neredeyse patlayacakti.Jungkook belimi sıkarken canım yanmıştı.Kulağına yaklaştım ve fısıldadım.
Lisa: Jungkook canımı yakiyorsun elini çekme ama sıkma tamam mı?
Jungkook: Özür dilerim bir şey oldumu o güzel beline.
Lisa :Tamam iyiyim bir şeyim yok.
Jungkook ile yan yana oturduk.Bir adam yanımıza geldi ve Jungkook ile konuşmaya başladılar.
Ben sıkılmıştım ve etrafı izliyordum bacak bacak üstüne attım ve yapmacık gülüşmeler atan insanlara baktım iki yüzlü insanlardan nefret ederim.
Bir anda kulağımın arkasındaki sıcak nefes ile dondum.
Jungkook: Sana yırtmaçlı kıyafet giymeyi yasaklıyorum.Bacakların ortada herkes sana bakıyor.
Utanç ile bacaklarımı kapattım ve kafamı masaya gömdüm.
Jungkook: Ahhh lisam ahh niye bukadar güzelsin ya.
Gülümsedim ve ona baktım
Lisa :Jungkook
Jungkook :Evet
Lisa :Seni seviyorum.
Jungkook: Bende kendimi seviyorum dedi.
Lisa :Hata bende senin öküz olduğunu unuttum ben.
Jungkook: Ne ya trip mi yiycem lisa son zamanlarda çok duygusallaştın nedeni ne çünkü saat başı trip yiyorum.
Dudaklarımi büzdüm ve bilmem dedim.Oda yaklaştı ve dudağıma öpücük kondurdu.
Jungkook: Bende
Lisa :Ne sende ?
Jungkook: Bende seni seviyorum imkansızım.
Ben utanıp başımı eğdim.O sırada boşalan sandalye yine doldu bu sefer benim yaşlarımda bir çocuk oturdu ve Jungkook ile konuşmaya başladı.
Bana bakıyordu daha doğrusu bacaklarıma ve ben rahatsız olduğum için biraz kıpırdandım.
Jungkookun elini tuttum ama ellerim titriyordu.Jungkook bana sorar gözler ile baktığında o çocuk gitti.O gidince derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
Non-FictionLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo