Lisa anlatımı
Sabah beni her zaman öpücük ile.uyandıran sevgilime bakıp ona en içten gülümsememi gönderdim ve yanağına bir öpücük kondurdum ve yataktan kalktım.
Jungkook: Nereye canım heeee.
Lisa :Aşağıya inicem canım diyip kapıyı açtım ve aşağıya indim ikimizede kahvaltı tabağı hazırladım.Üstümde sadece beyaz bir tişört vardı.
Ben dometesleri gezerken belimde ki iki elle içim huzur buldu.Jungkook boynuma öpücükler kondururken ben domates doğramaya başladım.
Biz hala aynı pozisyondik hiç beklemediğim bir anda kapı çaldı ve ben elimi kestim jungkook elimi görmeden bunu halletmeliyim.
Elime bir peçete aldım başım dönüyordu ve elimden oluk oluk kan akıyordu.Ben elime bez ile sarmaya çalışırken kestim yerin sadece avuç içim olduğunu gördüm.
Jungkook: Lisa bu san-LISA ELİN
Jungkook koşarak yanıma geldi ve ellerimi tuttu ve bana baktı bir yere gitti ve elinde tentirdiyot pamuk,sargı bezi ile geldi.
Önüme sandalye çekti ve oturdu ve ellerimi kucağına aldı.Önce tentirdiyotu pamuğa döktü.
Jungkook: Bebeğim bu acitacak dayan hemen biticek.
Elime deyen sıvı ile inlemem bir oldu benim canım yanıyordu ama Jungkook arada üfluyordu ve rahatliyordum .Elimi sardı sonra ellerimi öptü ve bana baktı.
Jungkook :Iyimisin meleğim.
Lisa :Iyiyim canım.
Elimi yavaşça tuttu ve beni masaya çevirdi hazırladığım tabaklardan birini aldı ve benimde sağlam elimi tuttu ve odamıza çıktık.Jungkook kapıyı kapattı ve beni yatağa oturttu ve yanıma geldi ve bana yemeğimi yedirmeye başladı.
Lisa :Jungkook
Jungkook :Efendim
Lisa :Çilek sever misin ?
Jungkook: Bayılırım.
Tabaktaki çileği aldım ve ısırıp Jungkookun kucağına oturdum ve dudaklarına kapandım çileği güzelce yerken bittiği için üzüldüm Jungkooku son birbkez öpüp ayrıldım.
Jungkook: Bundan sonra çilek görünce azarsam senin suçun.Bir daha yiyelim mi ?
Lisa :Olur ama başka zaman dedim ve biten tabağı vitrine koydum.Hala kucağındaydim ve bu harika bir yer.
Ellerimi Jungkookun yanaklarına görürdüm ve okşamaya başladım oda ellerini baldırlarima götürdü ve orayı okşamaya başladı.
Gözlerimize aşk ile bakarken Jungkooku ne kadar çok sevdiğim aklıma geldi.
Jungkook ellerini biraz daha yukarı çıkarınca bu sefer eli iç çamaşırım ile oynuyordu.Ben taş gibi olmuştum Jungkook bu haline gülerken ben elimi erkekliğine görürdüm ve orayı yavaş bir şekilde parmağım ile aşağıya doğru bir çizgi çizdim.
Bu seferde Jungkook kas katı olmuştu ben etkiliyici bir ses tonu ile onla konuştum.
Lisa :Jungkook ah seni seviyorummmm.
Jungkook bir anda beni altına aldı ve dudaklarıma bakmaya başladı.
Jungkook: Beni baştan çıkartıyosun lisaa.
Ben ona gülümserken o tam dudaklarını benim dudaklarım ile birleştiricekken Jungkookun telefonu çaldı.
Jungkook: Ben senin gibi telefonun diyip telefonu açtı.
Jungkook: Efendim Mia.
Ben kızgın gözler ile ona bakarken o bana bakıyor ve özür diliyordu.
Jungkook: Evet davete gelicem.
Jungkook: Eşmi senle
Ben sinirden kipkırmızı olmuştum.
Jungkook: Üzgünüm mia sevgilimle gidicem.
Jungkook: Görüşürüz.
Lisa :O kim ??
Jungkook :İş çalışanı
Lisa :İŞ MI ?
Hemen kalktım bugün şirkete gidicektim hemen kiyafetlerimi seçtim.
(Altında siyah pantalon beyaz ayakkabi saçları at kuyruğu )
Jungkook hala burdaydi ama geç kaldım.Hemen üstündeki tişörtü çıkartıp kıyafetlerimi giyindim.
Jungkook :Lisa sen çok arsızsin.
Ona doğru yaklaştım ve dudaklarına öpücük kondurdum.
Lisa :O mia denen pacozuda bugün geberticem.
Ona el salladım ve aşağıya indim taksiye bindim ve şirkete gittim.Hemen patronun yanına gittim.
Lisa :Çok özür dilerim çok özür dilerim pardon gerçekten üzgünüm.
YG :Sakin ol lisa tam zamanında geldin.
Kafamı salladım.
YG: sen koridorun sonundaki odaya git ve orda sana denilen her şeyi yap.
1 saat sonra
Kıyafetlerim hazırdı ve makyajım hazırdı.Kameranın önüne geçtim ve poz vermeye başladım.
Herkes bana 'harika' gibi bakıyordu bu beni gururlandırıyordu.
3 saat sonra çekim bitmişti ve bana fotoğrafları verdiler ben daha hiç bakmadım Jungkook ile bakıcam.
Hemen taksiye binip kookun şirketine gittim.İçeri girdim ve kapısını çaldım kafasını kaldirmadan bana bir şeyler söyledi.
Jungkook: Bune labalilik çık dışarı kapı çal.Gorende sevgilim sanıcak!
Lisa: Iyi ben gidiyim o zaman diyip.kapıya yöneldim elimin üstüne gelen el ile elin sahibine dönmem bir oldu.
Jungkook: Ilk iş günün nasıldı.
Lisa :Yorucuuuu
Tam beni öpücük iken içeri biri girdi
Bu kim ya ve neden jungkooka bakıyor
.........
Kısa oldu yarin okulun.son günün tatil olucak ve harika bir bölüm ile dönücem
Beni beklermisiniz ?
Sizi seviyorum
@__beleza üzme kendini bebeğim seni seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
No FicciónLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo