23.bölüm

1.8K 100 16
                                    

Lisa anlatımı

Havaalanına gelmiştik ve uçak kalkacağı için hemen bavulları bırakıp uçağa koştuk.Uçağa bindik ama bir sıkıntı vardı jungkook ile yerlerimiz ayrıydı.Baya bir itiraz ettik ama olumsuz.Onun yanında bir teuze oturuyordu.Benim yanimda ise benim yaşlarımda bir çocuk oturuyordu.Uçak hareket etti ve bende yaşananlardan dolayı yorgundum.Kafamı arkaya yasladim ve uyumaya çalıştım bir anda bir yumruk sesi geldi hemen kalktım jungkook çocuğun üstüne çıkmış dövüyordu.

Jungkook: SEN KIMSINDE BENIM SEVGILIMIN BACAKLARINA BAKIO HELE HELE DOKUNMAYA KALKIŞIRSIN SEN KİMSİN ULAN İT.

Ben şaşkınca ona bakıyordum.Aish döv sevgilim haketmiş.

Hostes: Tamam bey fendi siz sevgilinizin yanına geçin biz adama pansuman yapalım.Dedi ve bir kaç kişi ile götürdüler.Jungkook yanıma oturup bana baktı bende ona sıkıca sarıldım.Oda bana sarıldı sonra öyle uyumusuz.

1 saat sonra

Jungkook: lisa lalisaaaa kak hadi geldik meleğim.

Ben ona mal mal bakarken olayı kavrayıp ayağa kalktım.Ve jungkookun elini tutup uçaktan indik.Hemen gidip bavullarimizi aldik ve taksiye binip otele gittik.
Odalarımız hazırdı o yüzden hemen odaya çıktık 20.kattaydi.
Jungkook kapıyı açtı ve içeri girdik.Görevliler bavulları getirdi ve gittiler.Ben odaya bakarken acab yaticagimiz oda nasıl güllerlemi kaplı yoksa kuvete bir şeyler koydular mi ?
Ben Jungkookun elini tutup tam yatak odasına geçicekken inledi.Ben eline baktığımda kan olduğunu gördüm.Adamı döverken elinin üstü zedelenmiş.Ben hemen onun diyer elini tuttum ve koltuğa oturttum.Aklıma girişteki ilk yardım çantası gelince hemen oraya koşup çantayı aldım.Ve aynı hızla yanına gittim.Gözlerim dolmuştu ben onun canının yanmasına dayanamıyordum.Onun elini nazikçe kucağıma koydum ve çantayı açtım önce krem,sargı bezi,yara bandı,tendirdiyot ve ferahlatıcı yaranın kaşınmamasini sağlayan sprey.Önce pamuğu aldım, ve üstüne tendirdiyotu dökütum.

Jungkook: Lisa acimiyo bis ve-

Lisa :Sus jungkook diyip önüme döndüm.

Lisa :Bu birazcık acıticak dedim ve tentirdiyotla orayı sildim.Sonrda elime krem aldım ve onuda açılmış yararlarına döktüm.sknra kasinmasin diye spreyi sıktım bir ohh diye ses çıkarttı.Üstüne pamuk koydum bantlayip sargı bezini sardım sonra elinin altına bir yastık koydum.Ve çantayı geri yerine koydum.Onun yanina gittim bir anda bana sarıldı sonra ayrıldı ve yüzümün her yerini öptü.

Jungkook: Lisa ben seni hakedicek ne yaptım.En son böyle sevgiyi 6 yaşında ölen annemden gördüm.Sen eşsizsin lalisam.Beni sakın bırakma.

Ikimizde ağlıyorduk.Bir anda telefonuma mesaj geldi.

Telefonumu alıp jungkookun yanına tekrar oturdum.Mesajlarima bakabilirdi özelim yok.Whatsapp açtımve mesaja tikladim.

Jungkook: kimden

Lisa :bilmem .

Bilinmeyen: Jungkook seni aldatıyor lisa buda kanıtı.

Bir video geldi.Ben dolu gözlerimle Jungkooka bakiyordum.O ise çoktan ağlamaya başlamıştı.

Jungkook: Lisa y-yemin ederim senden başka bir kadınla birlikte olmadım.Gelen videoyu açtım.Jungkook kizi kucağına almış öpüyordu.

20 dk sonra

Tam tamina yirmi dakikadır sevişmelerini izliyordum.Telefonu kapattım ve koltuğa koydum.Jungkook hıçkırıklar eşliğinde ağlıyordu.

Jungkook: La lisam yemin edeim senden hick başkasıyla birlikte olmadım.

Telefonu elime aldım ve bilinmeyene cevap verdim.

Lisa :Sen beni aptalmi sandin.Jungkook değil o ona hiç benzemeyen biri.Ve Jungkookun böyle bir fantezisi yok.Ben uygulamalı biliyorum. Diyip mesajı attım ve onu engelledim.Jungkook koltuğun köşedsindd ağlıyordu.

Lisa :Onun sedn olmadığını biliyorum.Ben dmsenin herşeyini bilirim o sen değilsin.Sen kötü biri değilsin jungkook ben sana güveniyorum.

Jungkook bana yaklaştı ve dudaklarimizi birleştirdi.Ben anında karşılık verdim o beni kucağına aldı ve odaya doğru yürüdük.Yatağın üstündeki gülleri yere attı ve beni yatağa yatırdı sonra tişörtünu çıkarttı benimde üstümü çıkarttı ve çıkarttığı tişörtü bana giydirdi.Ben ona gülümseyip Camı açtım ve yatağa gittim oda yanıma yattı.Sonra kafasını boyun girintime soktu.Bende ona sıkıca sarıldım ve öyle uyiya kaldık.

Smut sananlar sizi trolledim hehehe neyse doyer bölüm smut olsunmu?

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin