Mesajlasmali bir bölüm olucak.
Karım: Kookieeee ne yapıyorsun?
İletildi...Karım: Jungkook jeon Jungkook cevap ver ya.
İletildi...Karım: Bana baksana sen mal.
Iletildi...Karım: Eğer 1 saate cevap vemezsen sana çok uzun bir trip atıcam haberin olsun.
Iletildi...1 saat olmasına son 1 dk
Kocam:Lisa isteydim telefonum kapalıydı özür dilerim Karıcım gerçekten.
Karım: woooow Jungkook bey sonunda teşrif etmiş alkış.
Karım: 👏👏👏👏
Kocam : Özür dilerim gerçekten.
Karım: Git bu hece koltuğa özür dile bak bakım kabul edicek mi he?
Karım çevrim dışı
Kocam çevrim dışı
Lisa anlatımı
Evdeki temizlik ve yemek.işi bitmişti ve saat baya geç olmuştu Jeongsan yatağımızda yatarken üstüme koyu mor askılı kısa uçları dantelli gecelik giydim ve onun Yanına yattım bana sıkıca sarıldı bende üstümüze siyah çarşafı çektim ve gözlerimi yumdum.
Kapı açılma sesi geldi bu gelen Jungkooktu elinden ses geliyordu belimi tuttu ve beni kaldırdı.
Jungkook: Özür dilerim iş yerinde sorun çıktı biliyorsun geç gelmem buda özür hediyem.
Elindekilere aşık bir şekilde bakarken ona sıkıca sarıldım elindki çiçeği masaya koydum.
Üstünü değiştirdi yatağa yatacakken oğlumuzu gördü hemen onu odasına götürdü ve geri gelip yanıma yattı ve kendini bana çekti bugün hamile olduğum kesinleşti.
Tekrar ebeveyn olucaz acaba Jungkookun tepkisi ne olucak.
O benim saçlarımı okşarken ben onu kokluyordum.
Lisa :Jungkook senu seviyorum.
Jungkook: Bende seni bebeğim.
Gözlerimi yumdum ve uykuya daldım.
Sabah olur
Evdeki ağlama sesi ile yerimden sıçradım hemen kalktım beşikte dudakları böyle gözleri kızarık bir şekilde ağlayan minik oğlum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Imkansızım/Liskook #2019 Wattys
Non-FictionLalisa benim zaafim olurmusun..... Smut bulundurur. Yoonnie Jirose Jinsoo