27.bölüm

2K 123 49
                                    

Lisa anlatımı devam

Bir anda Jungkook kalktı ve arkama geçti sonra kremi eline aldı ve beyaz tenimin her yerine sürdü sürerken hep okşuyordu ve bu benimde gıdıklanmamam neden oluyordu en son boynuma geldi.Orayı önce koklayarak öptü ben hemen gıdıklandığım için boynumu eydim.Ve kıpırdandım.

Jungkookun işi bitince arkamdan çekildi ve benim önüme oturdu.Bana arkasını döndü ve elime kremi verdi.

Onun sırtını da güzel bir şekilde kremledim en son yanağına minik bir öpücük kondurdum ve ayağa kalktım terliklerimi çıkarttım ve gözlük ile şapkamı şezlonga koydum.

Ve havuza balıklama atladım ve sonuna kadar yüzüdüm.Yüzmeyi çok seviyorum.Su insanı cidden rahatlatıyor.

Jungkook: Vaaaaay lisama bak beee bekle bende gelicem dedi bende kafamı salladım.

Hemen benim gibi yanıma geldi ve ellerini belime doladı ve bana bakmaya başladı ben ona gülerek bakarken o ise sinirli bakıyordu.

Lisa :Yine ne yaptım Jungkook ve ne için kavga edicez söyle.

Jungkook: Çok güzelsin ve vücudun harika ve ben sana bakan erkekleri öldürmek istiyorum.

Ben kollarımı boynuna doladım ve ona baktım.

Lisa :Jungkook  ben senden başkasına bakmam.Bunu kafana sok lütfen tamam mı? Sen benim her şeyimsin ve bende bu durumdan memnun değilim herkes kaslarina bakiyor ve bu hoş değil.Baksana surdaki kıza sabahtan beri senle alakalı hayal kuruyor.

Jungkook: Herkesin rüyalarındayim.

Lisa :Yalnız onlar anca hayal eder ben gerçeği yaşarım diyip kollarımı boynundan çektim.Ve yüzerek merdivenlerin yanına gittim ve havuzdan çıktım Jungkook hala şaşkınca bakıyordu.

Çantamın içinden kameramı aldım ve tekrar havuzun yakınına geldim.

Lisa :Koook buraya gel .

Jungkook :Tamam sevgilim diyip yüzerek yanıma geldi.

Lisa :Hadi poz ver fotoğrafını çekicem sevgilim.

Jungkook: Tamaaaam diyip poz verdi aish çok tatlı olmuş.Hemen çantama geri koydum ve havuza yaklaştım bir anda havaya kalkmamla çığlık atmam bir oldu.

Jungkook ne oluyor lis iyi misin ?

Beakyung: Hadi şunu havuza atalım.

Kai :Kızı rahat bırak gerizekali.

Jackson :Hadi atalım.

Sehun :Ben güneşlenicem ve geri kalanlarla kavgalarinizi izliycez.

Suho :Bende oturcam.

Mark :Bende.

Yugyeom:Ben oturmam canım bekleyin beni.

Lisa :Yaa baek bırak beni.

Jackson: Yooo kim demiş bırakıcak diye .

Yugyeom: 1

Kai :2

Baek :3 dedikleri gibi beni havuza attı.

Havuzdan çıktım ve baekin üstüne doğru yürümeye başladım.

Baek :Ayy kim lan bu.

Suho :Lisa saçların çok komik gözüküyor.

Lisa :Yaaa uf ben girmiycektim ya uff diyip kollarımi doladim ve arkamı onlara döndüm.

Jackson :Oyyy hiç kıyamaz miş ona jackson.

Diyip yanıma geldi ama kai oppa ona çelme taktı ve Yugyeomu da düşerken tuttu oda baeki tuttu oda beni tuttu sonuç hepimiz havuzdayiz.

Imkansızım/Liskook #2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin