Μισώ την ζωή μου !
Γιατί πρέπει να κάνω ο,τι μου λένε οι γονείς μου ;Είναι άδικο !Μου φέρονται ακόμα σαν να είμαι πεντάχρονο .Είμαι δεκαεπτά ,διάολε !Δηλαδή σχεδόν ...Είμαι δεκαέξι μισό αλλά και πάλι !Δεν μπορούν να καταλάβουν πως θέλω να έχω ιδιωτική ζωή ;
Της προάλλες ήθελα να βγω με την Νίκη να διασκεδάσω επειδή έγραψα καλά στο διαγώνισμα της ιστορίας μου αλλά ο πατέρας μου με το που άκουσε την λέξη μπαρ άρχισε να βγάζει αφρούς απο το στόμα .
Και δεν είμαι απο αυτές που δεν ασχολούνται καθόλου με το σχολείο και τους ενδιαφέρουν μόνο τα αγόρια και το πως θα περάσουν καλά .Όχι αγαπητοί μου !Είμαι απο τις άλλες που κάθονται και κοιτάζουν στην γωνιά περιμένοντας να τελειώσει το βάσανο με όνομα σχολείο .
Κι αν νομίζεις πως είμαι το φυτό και το ντροπαλό κορίτσι, πάλι κάνεις λάθος !Οι βαθμοί μου κυμαίνονται απο το δεκατέσσερα και πάνω .Δεν σκοτώνομαι κιόλας αλλά μια προσπάθεια την κάνω .Τουλάχιστον στα μαθήματα που με ενδιαφέρουν .
Τέλος πάντων άλλο ήταν το θέμα μας .Οι γονείς μου είναι παλαβοί .Ούτε στο περίπτερο για τσίχλες δεν με αφήνουν να πάω !
Η μαμά μου απο την άλλη είναι χειρότερη !Όποτε διαβάζει κάποιο άρθρο σχετικά με εφήβους μπαίνει στο δωμάτιο με βλέμμα σοβαρό και λέει με αυστηρή φωνή <<Βιολέτα έχω να σου μιλήσω για κάτι πολύ σοβαρό για αυτό καλύτερα να καθίσεις .>>
Μέχρι τώρα μου έχει κάνει μια <<διάλεξη>> για τα ναρκωτικά ,για το κάπνισμα ,για το αλκοόλ,για την κατάθλιψη ,για τον εκφοβισμό ,για την φιλία ,για την σχέση γονέα -παιδιού ...
Μερικές φορές αναρωτιέμαι που βρίσκουν τόσο υλικό για όλα αυτά τα άρθρα .
Δεν είναι αυτό το θέμα μας σήμερα !
Σήμερα το θέμα μας είναι πως θέλω να πάω με την Νίκη σε μια συναυλία αλλά δεν με αφήνουν γιατί είναι <<πολύ αργά >>για εμένα .Τους πρίζω όλη την εβδομάδα ,έχω βρει και έχω πει χίλια δυο επιχειρήματα αλλά η απόφαση είναι οριστική και αμετάκλητη ,μου είπαν όχι .
Αυτό που δεν ξέρουν όμως είναι πως εγώ θα πάω .Είμαι πάντα το καλό παιδί ήρθε επιτέλους η στιγμή να επαναστατήσω ,θα το σκάσω !
Τα έχω κανονίσει όλα με την Νίκη !Θα βγω απο το παράθυρό μου και θα μπω πάλι με τον ίδιο τρόπο.Θα καλέσω ένα ταξί και θα πάω στο σπίτι της Νίκης όπου θα πάμε στην συναυλία με το αυτοκίνητο της μαμάς της Νίκης .Η μαμά της Νίκης σε αντίθεση με την δικιά μου είναι πολύ άνετη στο να παίρνει η Νίκη το αυτοκίνητο και να βγαίνει έξω αργά .Η μαμά μου το λέει αδιαφορία αλλά εγώ δεν συμφωνώ καθόλου μαζί της .
YOU ARE READING
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Teen FictionΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...