Κάποιες φορές η διαίσθηση μας ,μας απογοητεύει .Κρεμόμαστε απο τα χείλη κάποιου περιμένοντας να ακούσουμε αυτό που θέλουμε και στο τέλος καταλήγουμε να βρισκόμαστε απογοητευμένοι απο τις αναπάντεχες εξελίξεις . Σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκομαι και εγώ τώρα .
Νόμιζα πως θα μου πει ...Μα όλη η λάμψη ,η μαγεία έχει χαθεί πια .Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα ο Άξελ επέστρεψε πίσω .Σταμάτησε να με κοιτάει με τον τρόπο που με κοίταξε πριν .
"Δεν ξέρω τι να κάνω !"φωνάζει
"Τι εννοείς ;"ρωτάω σχεδόν ψιθυριστά .
"Κοίτα μας !Απλά κοίτα μας !Παλεύω με το μυαλό μου και την καρδιά μου αυτή τη στιγμή ,είμαι στα πρόθυρα της υστερίας λόγω της κατάστασης μας .Θέλω τόσα πολλά ...Θέλω πράγματα που δεν θα έπρεπε κι όμως δεν μπορώ να εμποδίσω τον εαυτό μου απο το να τα θέλει μα τον εμποδίζω απο να τα έχει .Δεν μπορώ να έχω αυτό που θέλω ,όχι τώρα ..Είναι αδύνατο !Άπρεπο !"
"Και τι θέλεις ,δηλαδή..."
"Βιολέτα μην μου το κάνεις αυτό!Μην με βασανίζεις κι άλλο ...Ξέρεις τι θέλω !"
"Όχι δεν ξέρω ..."λέω ειλικρινά .Πραγματικά έχω μπερδευτεί πάρα πολύ .Η συμπεριφορά του κοντεύει να τρελάνει εμένα δεν μου κάνει εντύπωση που κι ο ίδιος είναι στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης ..
"Εσένα !Εσένα θέλω !Εσένα απο την πρώτη στιγμή που σε είδα ...Δεν πρέπει όμως .Είναι λάθος !"φωνάζει απελπισμένος
Εμένα ;
Νιώθει αυτό που νιώθω κι εγώ για εκείνον ;
"Και η Οφήλια ;"
"Αντιπερισπασμός απο εσένα .Φοβάμαι τον εαυτό μου όταν είμαι μαζί σου .Νιώθω δυνατός ,τόσο όσο δεν έχω νιώσει ποτέ και αυτό με φοβίζει . Ακόμα κι αν δεν ήσουν εσύ όμως η Οφήλια κι εγώ είχαμε τελειώσει εδώ και καιρό .Με έχει απατήσει τόσες φορές ...με τους ίδιους μου τους φίλους .Την τελευταία φορά ήταν με τον σωματοφύλακα μου ..."
Δηλαδή ...Αν η Οφήλια είναι έξω απο την εικόνα ,τι περιμένουμε;Γιατί εγώ κι αυτός δεν είμαστε μαζί ;
Σαν να διαβάζει αυτό που σκέφτομαι παίρνει μία απότομη στάση.
"Όχι !Δεν μπορούμε ..."
"Γιατί ;"
"Γιατί ...είσαι ακόμα ανήλικη Βιολέτα !"
"Και ;"
"Είμαι τίμιος άνθρωπος ακόμα κι αν δεν μου φαίνεται ,αυτό που λες είναι μία απερισκεψία και δεν χρειάζομαι άλλες στην ζωή μου .Νιώθω ήδη ανήθικος με αυτά που έχω κάνει . "
VOUS LISEZ
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Roman pour AdolescentsΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...