◇Κι άλλες Αποκαλύψεις ◇

561 31 2
                                    

Μερικές φορές η ζωή δεν τα φέρνει όπως ονειρεύεσαι ή σχεδιάζεις .Μερικές φορές απλώς τυχαίνει να βρεθείς στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή ή σε κάποιες περιπτώσεις στο λάθος μέρος την σωστή στιγμή .Έτσι και έγινε και με εμένα .Και δεν εννοώ μόνο το θέμα του παιδιού αλλά και ένα άλλο θέμα στο οποίο πρωταγωνιστές είναι οι γονείς μου .

Και οι τρεις. 

Πριν από λίγο καιρό  ,όταν δεν είχα τίποτα να κάνω ,είχα πάρει μία διεύθυνση του σπιτιού της μητέρας μου ,της βιολογικής μου μητέρας  .Όταν λοιπόν ,ο Αξελ  έλειπε βρήκα το κουράγιο και πήγα σε αυτό το σπίτι .Σε μια παλιά γειτονιά έξω από το Λονδίνο όπου το μόνο που έβλεπες στους δρόμους ήταν άστεγους με λασπωμένες γκρι ή καφέ κουβέρτες .Δίσταζα ακόμη και αν είχα διανύσει αυτή την απόσταση ,δεν ήμουν σίγουρη τι θα αντικρίσω ,τι θα ακούσω και αν είχα την δύναμη να το κάνω .

Τελικά αποφάσισα πως έπρεπε να δοκιμάσω την τύχη μου και να άφηνα την μοίρα να αποφασίσει για το αν θα με υποδεχτεί θερμά ή ψυχρά .Χτύπησα το κουδούνι και περίμενα για μια απάντηση .

Μια κυρία με μέτριο ανάστημα και βαθιά γαλάζια μάτια μου άνοιξε κοιτάζοντας με με προφανή απορία .Προς στιγμήν πίστευα πως είχα βρεθεί σε λάθος σπίτι. Δεν μπορεί αυτή η γυναίκα που δεν με αναγνώριζε να ήταν η μητέρα μου ,δεν μπορεί να μην είχαμε κάποια σύνδεση μεταξύ μας όπως έχουν οι μανάδες με τις κόρες τους .Αλλα είχα άδικο .Αυτη η γυναίκα ήταν όντως η μητέρα μου ,και ο άνδρας, που μόλις είχε εμφανιστεί απο πίσω της αγκαλιάζοντας την απο την μέση ο πατέρας μου .Ο άπιστος πατέρας μου .

«Βιολέτα ;»είπε ξαφνιασμένος όντας από την παρουσία μου εκεί ,την παρουσία που δεν είχε αντιληφθεί .Δεν τον κατηγόρησα .Την τελευταία φορά που με είχε δει δεν έμοιαζα με κινούμενο βαρέλι και τα μαλλιά μου ήταν μακριά σε αντίθεση με τώρα που τα έχω κουρέψει .

Εγώ σοκαρισμένη ,απογοητευμένη από την συμπεριφορά του ,μπερδεμένη με όλα όσα είχαν δει τα μάτια μου δεν έβγαλα λέξη .Απλώς καθόμουν εκεί κοιτάζοντας για μια στιγμή τα χέρια του πατέρα μου να απομακρύνονται από την μέση της βιολογικής μου μητέρας και ένα βλέμμα ντροπής να εμφανίζεται στο πρόσωπο του .

Ήταν αυτός ο πατέρας μου ; Ο πατέρας ο οποίος έδειχνε να λατρεύει τόσο την μαμά μου και να την υπερασπίζεται ασχέτως αν είχε δίκιο ή άδικο .Ήταν αυτός ο πατέρας ο οποίος επέβαλε αυστηρούς κανόνες μέσα στο σπίτι και αποζητούσε σεβασμό εκ μέρους μου ;

Παγιδευμένη Στο ΣκοτάδιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora