◇Καλή Νεράιδα ◇

491 28 1
                                    

Όταν νιώθεις πως η καρδιά σου ξεχειλίζει απο συναίσθημα ,όταν δεν μπορείς να αντέξεις ούτε ένα λεπτό μακριά απο εκείνο το άτομο ,όταν η ψυχή σου το αναζητά τα κρύα βράδια και η καρδιά σου ικετεύει για μια στιγμή μαζί του τότε ξέρεις τι θα πει να έχεις βυθιστεί στον βούρκο που αποκαλείται έρωτας .

Κι εγώ αυτό νιώθω  ...

Συναισθήματα που δεν μπορώ να συγκρατήσω πλέον ... 

Το πρωί βρίσκει εμένα και τον Άξελ αγκαλιασμένους .

Τα μάτια μου ανοίγουν σιγά ,προσπαθούν να προσαρμοστούν στο φως ...Αντικριστά μου βρίσκεται ο Άξελ με μάτια κλειστά ...Κοιμάται ακόμα .

Είναι τόσο όμορφος όταν κοιμάται ...

Τα μαλλιά του μπερδεμένα ακουμπούν το μαξιλάρι του ,το πρόσωπο του είναι πρησμένο απο τον ύπνο ...ο ήχος της ανάσας του ακούγεται σαν μελωδία ...

Τον χαζεύω για μερικά λεπτά ,σκέφτομαι πως είναι δυνατόν να βρίσκομαι στην σκληρή πραγματικότητα .Συνήθως τίποτα καλό δεν μου συμβαίνει ...Είναι απίστευτο πως ζω αυτή την στιγμή ...

Ακόμη σκέφτομαι τι έχει περάσει ο αγαπημένος μου Άξελ ...τι έχει υποστεί όλα αυτά τα χρόνια ...Δεν είναι καθόλου εύκολο για έναν άνθρωπο να ζήσει τέτοιες καταστάσεις πόσο μάλλον για ένα παιδί .

Μισώ τον άνθρωπο που τον έκανε να πονέσει με όλη μου την καρδιά .Δεν έχω μισήσει ποτέ κανένα ,ούτε την Οφήλια .Μα ...Αυτός αξίζει το μίσος μου και με το παραπάνω .Ο Άξελ σχεδόν καταστράφηκε εξαιτίας του ...Όσο περνάει απο το χέρι μου δεν θα τον πειράξει ποτέ κανείς ...Πάνω απο το πτώμα μου .

Ο Άξελ δεν μου φέρθηκε με το καλύτερο τρόπο .Το ξέρω .Πολλοί θα με κατηγορούσαν που ακόμα τον υπερασπίζομαι .Παρόλα αυτά έχω την αίσθηση πως δεν ήθελε ποτέ να με πληγώσει .Το ένιωσα στη ψυχή μου καθώς μου έλεγε συγγνώμη εχθές .Κάθε σπιθαμή του κορμιού μου ανατρίχιασε καθώς η υπόσχεση του περνούσε μέσα απο το σώμα μου και έδενε στην καρδιά μου .

Μου είναι αδιάφορο να μάθω κάτι παραπάνω ,ο λόγος μου είναι αδιάφορος .Ο,τι έγινε έγινε .Ο χρόνος δεν μπορεί να πάει πίσω .Το μόνο που μας απομένει είναι το παρόν για να φροντίσουμε να έχουμε ένα καλύτερο μέλλον .

Και εγώ σκοπεύω να έχω ένα μέλλον με τον Άξελ ...

Με όλη τη σημασία της πρότασης ...

Ο Άξελ ,τώρα ξυπνά .Με κοιτάει για λίγο κι έπειτα ένα γλυκό χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπο του .

Παγιδευμένη Στο ΣκοτάδιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang