<<Βιολέτα ;Βιολέτα ,αγάπη μου ξύπνα θα αργήσεις στο σχολείο !>>
Τέλεια !Το μόνο που χρειαζόμουν τώρα είναι να πάω σχολείο .Η ψυχολογία μου θα γίνει ένα με το πάτωμα αν θα αναγκαστώ να πάω και σχολείο .Με την Νίκη έχω μαλώσει οπότε θα είμαι μόνη μου και τότε είναι που δεν θα βγω ζωντανή απο εκεί μέσα σήμερα ...Θα καταλάβετε το γιατί σε λίγο .
<<Μαμά δεν νιώθω καλά σήμερα ...>>
<<Βιολέτα άσε τα χαζά σου !Και σαράντα πυρετό να έχεις στο σχολείο θα πας και δεν ακούω κουβέντα>>Μου φωνάζει και φεύγει απο το δωμάτιο .
Η μάνα μου δεν υπήρχε περίπτωση να με αφήσει να κάτσω σπίτι .Έχει θέμα με το σχολείο .Είναι καθηγήτρια ...Και για αυτό δεν έχω καμία απουσία .Τυχερή που είμαι ...
Σηκώνομαι απο το κρεβάτι και ντύνομαι . Φοράω ένα τζιν με ένα άσπρο φαρδύ μπλουζάκι .Χτενίζω το θάμνο των μαλλιών μου ,παίρνω την τσάντα μου και κατεβαίνω στην κουζίνα .
<<Καλημέρα σου μικρή μου >>Με χαιρετάει ο μπαμπάς μου .
Είναι περίεργο αλλά σήμερα δεν μπορώ να τον κοιτάξω στα μάτια .Γιατί άραγε ;Μα φυσικά επειδή χθες τους είπα ψέματα , έφυγα απο το σπίτι κρυφά ,ήπια αλκοόλ στο σπίτι ενός άγνωστου και επίσης το έκανα με έναν άγνωστο ...
Γιατί πρέπει πάντα να καταστρέφω τα πάντα ;Νιώθω σαν το πιο άθλιο σκουπίδι που υπάρχει !
<<Καλημέρα μπαμπά >>Του απαντάω ενώ κοιτάω το πάτωμα .
<<Χάρι η κόρη σου σήμερα δεν ήθελε να πάει σχολείο >>Πετάγεται η μαμά μου .
<<Μαμά !>>
<<Τι την αλήθεια λέω και επίσης δεν μου άρεσε καθόλου .Σου έχω πει χιλιάδες φορές πως στο σχολείο πηγαίνεις για να μάθεις άρα είναι υποχρεωτικό να πας ,θέλεις δεν θέλεις .>>
<<Κάθριν !Άσε το παιδί να αναπνεύσει λίγο .Αν δεν ένιωθε καλά μην την πιέζεις να πάει στο σχολείο ,μπορεί να είναι άρρωστο >>
Η μαμά μου ρίχνει ένα επιβλητικό βλέμμα στον πατέρα μου και εκείνος σταματάει να μιλάει και συνεχίζει να κοιτάει την εφημερίδα του .Όσο κι να με αγαπάει ο μπαμπάς μου στη μαμά μου δεν μπορεί να πάει κόντρα κανείς σε αυτό το σπίτι ,είναι νόμος ...
Δεν συνεχίζουμε την κουβέντα ,εγώ παίρνω ένα μήλο και φεύγω για το σχολείο .Τρώω το μήλο καθώς πηγαίνω στο σχολείο που απέχει απο το σπίτι μου γύρω στα έξι τετράγωνα παρακάτω .Μετά απο λίγο η όρεξη μου κόβετε και το πετάω σε ένα κάδο .Συνεχίζω να περπατάω ενώ έχω σχεδόν φτάσει όταν ένα αυτοκίνητο περνάει και πατάει μια λακκούβα με νερά με αποτέλεσμα εγώ να λερωθώ .Το άσπρο μπλουζάκι μου γεμίζει καφέ πιτσιλιές .
ESTÁS LEYENDO
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Novela JuvenilΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...