'ΑΞΕΛ
"Σου είπα πως είσαι πολύ όμορφη σήμερα ;"ρώτησα ξέροντας ήδη την απάντηση .Φυσικά ο ανόητος δεν της το είπα ,ήμουν απασχολημένος προσπαθώντας να κρατήσω τους αδιάκριτους μακριά της ,όλο το βράδυ .Μα είναι τόσο όμορφη ,εντυπωσιακή .Ποτέ μου δεν την έχω δει τόσο κομψή όσο σήμερα .Η αλήθεια είναι πως ταιριάζει απόλυτα στον κύκλο της καλής κοινωνίας .Είναι σαν να ήταν γεννημένη για αυτό .Σε αντίθεση με έμενα .
"Η αλήθεια είναι πως όχι ..."απάντησε με ανασφάλεια και ένα ίχνος πόνου στην φωνή της .
"Είσαι πολύ όμορφη ."Το άρωμα της με ζαλίσει ,η λάμψη των ματιών της με θαμπώνει .Ποτέ μου δεν έχω νιώσει τέτοια έλξη για γυναίκα ,εκτός απο αυτή ..Προσπαθώ να συγκεντρωθώ μα είναι μάταιο ,ξέρω πως είναι λάθος μα δεν μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου .
"Άξελ τι ακριβώς κάνεις ;"ρωτά με νεύρο .
Την εκνεύρισα ;Τι λάθος πάλι έκανα ;Εγώ προσπαθούσα να είμαι ευγενικός ,να της δείξω λίγο απο ο,τι νιώθω ...
"Τι εννοείς ;"
"Άξελ δεν είμαι το παιχνίδι σου .Αν προσπαθείς πάλι να κάνεις την Οφήλια να ζηλέψει απόψε διάλεξε άλλο κορόιδο ,χόρτασα τα παραμύθια ,βαρέθηκα να είμαι η μόνη που πληγώνομαι και στην τελική είσαι πολύ ηλίθιος αγόρι μου !"φώναξε ψιθυριστά έτσι ο μόνος που την άκουσε ήμουν εγώ .Έπειτα έφυγε μακρυά μου .
Δεν ήξερα πως νιώθει έτσι .Εγώ της δημιούργησα όλες αυτές τις ανασφάλειες όμως .Ήταν το παραμυθάκι που σκαρφίστηκα για να την απομακρύνω όσο μπορώ απο κοντά μου ,να την κάνω να με μισήσει .
Μπλέξαμε ο ένας με τον άλλο ενώ δεν θα έπρεπε .Για πολλούς λόγους .
Σχεδόν την κατέστρεψα με την επιπολαιότητα μου .
Μα εκείνο το βράδυ...Θα το θυμάμαι για πάντα .
Όλη η ύπαρξη μου τραντάχτηκε .
Όσο μεθυσμένος κι αν ήμουν ,μόλις την είδα ,έπαψα να υπάρχω και ξαναγεννήθηκα .Σαν σπίθα που με έκαψε ολόκληρο στις φλόγες της .Στην αρχή νόμιζα πως ήταν κάποια νεράιδα και με μάγεψε .Δεν είχα ξανανιώσει ποτέ τίποτα παρόμοιο .
Ανατριχιάζει όλο μου το κορμί ,τώρα που τα θυμάμαι ξανά .
Για μία νύχτα ένιωσα θεός .Ένιωσα σαν να μπορούσα να δω την ψυχή της .Το λάτρεψα αυτό .Αγάπησα εκείνη την ψυχή της .Δεν σκεφτόμουν τίποτα .
ESTÁS LEYENDO
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Novela JuvenilΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...