Περπατάμε πάνω στην κορυφή του κόσμου .Είναι η κορυφή του κόσμου καθώς είναι ένας απο τους πιο εντυπωσιακούς βράχους που έχω δει ποτέ μου .Από κάτω μας ο καταρράκτης τρέχει με μανία ,με βιασύνη ,πέφτει βίαια στον κόλπο .Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτό το μέρος υπάρχει .
Γύρω γύρω υπάρχουν δένδρα και άνθη σε διάφορα χρώματα και σχήματα ενώ κάτω απο τον καταρράκτη υπάρχει μία λίμνη της οποίας το γαλάζιο χρώμα μου θυμίζει τα μάτια της μητέρας μου .
"Που το βρήκες αυτό το μέρος;"Ρωτώ όλο περιέργεια
"Ερχόμουν εδώ μαζί με τον αδερφό μου όταν είμασταν παιδιά .Ακόμα θυμάμαι τις βουτιές που κάναμε σε αυτόν τον βράχο .Είναι πραγματικά εκπληκτικό πως παραμένομε ζωντανοί μετά από αυτό !"
"Θα βουτούσα κι εγώ αν δεν ήμουν έγκυος .Τι κρίμα να χάσω τέτοια βουτιά !Θα ένιωθα την αδρεναλίνη να ρέει σε όλο μου το σώμα ..."
"Σου αρέσει να γίνεσαι επικίνδυνη ε ;Και δεν στο είχα Βιολέτα ..."
"Αν δεν ήμουν επικίνδυνη δεν θα με ήξερες ,όλο σε προβλήματα μπλέκω ..."
"Μερικές φορές είναι ωραίο να μπλέκεις...Ακόμα καλύτερο να ξεμπλέξεις .."
"Σου αρέσουν τα περίπλοκα ;Πως κι έτσι ;Νόμιζα πως ήσουν ο τύπος ανθρώπου που λατρεύει την ηρεμία και τη γαλήνη ."
"Όντως ..Μα μερικές φορές μπλέκω εκεί που δεν πρέπει ."
"Είναι κάποιο υπονοούμενο αυτό ή ή ιδέα μου "
"Ίσως "είπε χαμογελώντας
"Είσαι μυστήριος Κάρτερ ,το γνωρίζεις αυτό ;"
"Πολύ καλά αγαπητή μου .Μα πιο μυστήρια είσαι εσύ ."
"Γιατί το λες αυτό ;"
"Έχεις προσδοκίες "
"Τι εννοείς ;"
"Δεν ξέρω...απλά σκεφτόμουν ...και ...Τι κάνεις Βιολέτα με τον Άξελ Ρος ;"
"Δεν σε καταλαβαίνω "
"Όποιος έχει μάτια θα μπορούσε να καταλάβει πως είσαι παράφορα ερωτευμένη μαζί του .Ακόμα και ο ίδιος το έχει καταλάβει .Τι κάνεις λοιπόν μαζί με έναν άνθρωπο που σε πληγώνει τόσο πολύ ;"
"Αυτό δεν είναι δική σου δουλειά !"
"Βλέπω τον εαυτό μου σε εσένα Βιολέτα ,έχω κάνει τα ίδια λάθη που κάνεις εσύ τώρα .."
"Ίσως να έχω ελπίδες πως κάποια στιγμή τα πράγματα θα είναι διαφορετικά .Σκοπεύω να περιμένω όσο χρειαστεί ..."
YOU ARE READING
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Teen FictionΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...