Γιατί οι άνδρες είναι τόσο ολοκληρωτικά παράξενοι ;! Δηλαδή τώρα εγώ πως θα καταλάβω τι στο καλό είπε αυτό το .. το ..το.. Βλήμα ! Ναι ,βλήμα!Πέρασα όλη την νύχτα προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω τι ακριβώς σημαίνει αυτό που είπε ο Άξελ εχθές το βράδυ !Η υπομονή μου δοκιμάστηκε και εξαντλήθηκε !Έχω αναλύσει μέσα σε μία νύχτα αν ήταν καλό τι σήμαινε και αν ήταν προσβολή πως το εννοούσε .
Τελικά μετά από πολλή σκέψη απέρριψα το ενδεχόμενο να είναι προσβολή και το εξέλαβα ως κομπλιμέντο (για το καλό του ).Σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο εμείς οι γυναίκες πως τα βγάζουμε πέρα με τόση βλακεία γύρω μας ;Απορώ!
Αν θες να πεις κάτι άνθρωπε μου πες το ευθεία !Μην το φέρνεις γύρω γύρω και παιδεύεις και εμένα την καημένη που έχω να αντιμετωπίσω τόσα πολλά !
Εχθές το βράδυ με τον Άξελ καθίσαμε και μιλήσαμε .Μου είπε κάποια πράγματα για τον εαυτό του που δεν ήξερα .Επιτέλους μου ανέφερε κάποια πράγματα για την οικογένεια του .Έτσι έμαθα πως ο Άξελ έχει μία μητέρα που ζει στην Νέα Υόρκη .Μάλιστα κατάλαβα από τα λεγόμενα του πως είναι μια πολύ γλυκιά γυναίκα. Από την άλλη όμως μου είπε ελάχιστα για τον πατέρα του ,δεν μου τον ανέφερε σχεδόν καθόλου !Εμένα πάντως μου φτάνει και αυτό το λίγο σε σχέση με αυτά που δεν ήξερα πριν .
Έπειτα από την κουβέντα μας ο Άξελ μου είπε κάτι που με έκανε να το σκέφτομαι όλη την νύχτα και έτσι φτάνουμε εδώ με εμένα έξαλλη
Σηκώνομαι κακήν κακώς από το κρεβάτι μου διότι όπως κάθε πρωί με έπιασε η πρωινή μου ναυτία .Πηγαίνω σχεδόν τρέχοντας στο μπάνιο .Αγκαλιάζω την λεκάνη της τουαλέτας και αρχίζω να βγάζω τα άντερα μου .Κυριολεκτικά ο,τι έχω φάει τις προηγούμενες ώρες !Έπειτα από μερικά δευτερόλεπτα στο κατώφλι της πόρτας του μπάνιου βρίσκεται ο Άξελ φρεσκότατος !Κοιμήθηκε καλά το πουλάκι μου ενώ εγώ φιλοσοφούσα αντί να κοιμάμαι .
"Είσαι καλά ;"Με ρωτάει ενώ με κοιτάει .
Φαίνομαι καλά ;
Δεν του απαντάω και συνεχίζω να κάνω την δουλεία μου όταν νιώθω δύο χέρια να μου μαζεύουν τα μαλλιά .Τα δυνατά χέρια του Άξελ πιάνουν τα μαλλιά μου και τα φέρνουν προς τα πίσω ,έπειτα ακουμπάει την πλάτη μου και με χαϊδεύει κάπως ...Περίεργα .Σαν να δυσκολεύεται να με αγγίζει .Αν ήμουν σκαντζόχοιρος την ίδια αντίδραση θα είχε !Διστακτικά ,σαν να θέλει αλλά κάτι να τον κρατάει πίσω .
Όταν επιτέλους το πρωινό βάσανο τελειώσει ,πλένω το πρόσωπο μου και κλείνω για λίγο τα μάτια μου .Τα ανοίγω και τον πιάνω να με κοιτάει επίμονα .
ESTÁS LEYENDO
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Novela JuvenilΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...