◇Τι του συνέβη ;◇

515 32 1
                                    


"Μαμά ;Που είναι η σοκολάτα ;"Φωνάζω προσπαθώντας να ανακαλύψω που έκρυψε την γλυκιά μου απόλαυση .Ψάχνω στα πάνω ντουλάπια μα δεν την βρίσκω ,μέσα στο ψυγείο ,μέσα στο μπολ για τα μπισκότα ...

Αν δεν την βρω θα αρχίσω να κλαίω !

"Τι είναι Βιολέτα γιατί φωνάζεις αγάπη μου ;"μου απαντά καθώς εισέρχεται το δωμάτιο .Τα μαλλιά της μαζεμένα επάνω σε έναν απλό κότσο την κάνουν να φαίνεται μεγαλύτερη απο ότι είναι .Παρόλα αυτά το κίτρινο φόρεμα που φορά εξισορροπεί την κατάσταση .

"Η σοκολάτα μου ,που είναι ;"ρωτώ μέσα στην ταραχή μου .

"Μπροστά σου είναι ,δεν την βλέπεις ;"απαντά καθώς μου την δίνει απο το τραπέζι της κουζίνας οπού βρισκόταν όλη αυτή την ώρα .Ουπς ..

"Συγγνώμη μαμά ,η λαιμαργία ..."

"Ναι ...Ξέρεις είναι λίγο περίεργο όμως που ...να τρως τόση μεγάλη ποσότητα φαγητού ,κάθε μέρα .Θα πρέπει να το συζητήσω με την γιατρό σου σήμερα ."

"Να συζητήσετε ο,τι θέλετε, όμως τώρα άσε με να γευτώ τον παράδεισο ."είπα και μαζί με την σοκολάτα πήρα και μία σακούλα πατατάκια .Συνδυασμός που μαγεύει ...

Δύο μήνες έχουν περάσει απο την τελευταία φορά που είδα τον Άξελ .Μία του και μία μου .Έπρεπε να φύγω απο εκεί μέσα πνιγόμουν μέρα με την μέρα ,γινόμουν παρανοϊκή,έχανα τον εαυτό μου .Τώρα πια είμαι πολύ καλύτερα .Έχω βρει την καλύτερη μου . Κάνω μαθήματα στο σπίτι ,δεν πηγαίνω πλέον στο σχολείο μαζί με αυτές τις αντιπαθέστατες παρουσίες .Βγαίνω βόλτα έξω χωρίς την συνοδεία σωματοφυλάκων ,περνάω καλά με την μαμά μου και μερικές φορές με επισκέπτονται η Σάρα και η Όντρεϊ.

Η μητέρα μου δεν είναι η τρελή που πάντα πίστευα πως ήταν .Νομίζω πως αυτό έχει να κάνει και με το γεγονός πως δεν υπάρχουν άλλα ψέμματα μεταξύ μας ,ο πατέρας μου ξεκουμπίστηκε μια για πάντα απο τις ζωές μας .Είναι πολύ πιο χαλαρή πλέον .Καλά ,ακόμη δεν έχουμε διαδίκτυο στο σπίτι αλλά αυτό οφείλεται σε άλλον λόγο .

Λέει πως δεν θέλει και ποτέ δεν ήθελε να καταλήξω ένα εθισμένο σε μια οθόνη παιδί .Μα αφού την παρακάλεσα μου υποσχέθηκε πως θα βάλουμε .

Βλέπουμε σειρές στην τηλεόραση ,παίζουμε επιτραπέζια ,πηγαίνουμε για ψώνια ...Επιτέλους περνάω καλά !

Σήμερα έπειτα απο δύο μήνες χωρίς επίσκεψη θα πάω στην δόκτωρ Πάρκερ .Τον προηγούμενο μήνα το απέφυγα διότι δεν ήμουν έτοιμη ακόμη να συναντήσω αυτόν . Η μαμά έγινε έξαλλη που διέπραξα ένα τόσο ανεύθυνο σφάλμα .Δεν μπόρεσε να μείνει για πολύ θυμωμένη όταν άρχισα να κλαίω με σπασμούς όταν της εξηγούσα πόσο έτοιμη δεν ήμουν για εκείνη την συνάντηση .

Παγιδευμένη Στο ΣκοτάδιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant