<<Έλα Όντρεϊ !Δεν φεύγω απο την χώρα ...Μπορούμε να συναντιόμαστε εκτός σπιτιού αν το θέλεις .Αν θέλεις να είμαστε φίλες δηλαδή ...Μην κλαις Όντρεϊ σε παρακαλώ με πληγώνεις ...>>Προσπαθώ να την εμψυχώσω αλλά επίσης λέω την αλήθεια ταυτόχρονα .
Αυτή και η Σάρα είναι ο,τι κοντινότερο σε φίλες έχω αυτή την στιγμή .Της συμπαθώ πάρα πολύ ,μου στάθηκαν και θα ήθελα να κάνω παρέα μαζί τους και έξω απο αυτό το σπίτι .
Σήμερα είναι η μετακόμιση μου στο σπίτι του Άξελ .Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να είναι .Έχω ήδη δει δύο απο τα σπίτια του και είναι συγκλονιστικά .Σε αυτό μένει μόνιμα και για αυτό περιμένω κάτι απίθανο .Ίσως μια λίμνη ,ένα συντριβάνι ...Δεν έχω ιδέα .
Τέλος πάντων έχω αρχίσει να παχαίνω και με ενοχλεί αφάνταστα !Από εκεί που ήμουνα πιο μικρή και απο το σπουργίτι σιγά σιγά παίρνω το καλούπι της χοντρής αγελάδας .Άν και στο βάθος μου αρέσει .Μου αρέσει που φαίνεται πως δεν είμαι μόνη και είμαστε δύο άνθρωποι σε αυτό το σώμα .Εντάξει ...Αυτό ακούστηκε κάπως ....Αν κάποιος δεν ήξερες πως είμαι έγκυος θα φρίκαρε μόλις το άκουγε αυτό .
Χρειάζομαι καινούρια ρούχα και για αυτό κανονίσαμε με την Σιέρα να πάμε αύριο στο εμπορικό .Θα περάσουμε φανταστικά !Καλά δεν σκοπεύω να αγοράσω πολλά πράγματα μια και δεν έχω πολλά χρήματα αλλά δύο τρία ρουχαλάκια θα είναι οτι πρέπει .Και μόνο που θα πάω με την Σιέρα θα είναι τέλεια διότι έχουμε τρομερή χημεία εμείς οι δύο.
Σε αντίθεση με τον αδερφό της που δεν βγάζει λέξη αν δεν το πιέσεις .Μήπως φταίω εγώ ;Εγώ δεν έκανα τίποτα λάθος .Αυτός έψαξε με βρήκε και πήρε την ευθύνη .Θα τα κατάφερνα μια χαρά και μόνη μου !
Υπερβάλω λιγάκι ...Ορμόνες .
Αλλά ασχέτως των παραπόνων που κάνω ο Αξελ από τότε που ήρθε η αδελφή του μου μιλάει πιο πολύ. Ας ελπίσουμε πως αυτό θα κρατήσει και μετά την επιστροφή της Σιερας στο σπίτι της .
"Φυσικά και θέλω να είμαστε φίλες ,Βιολέτα .Είσαι πολύ καλή κοπέλα και θέλω να συνεχίσουμε να μιλάμε..Αλλά τώρα δεν θα σε βλέπω τόσο συχνά "είπε η Όντρεϊ και άφησε έναν μακρόσυρτο αναστεναγμό στο τέλος.
"Βιολέτα ο κύριος Άξελ σε περιμένει στο αυτοκίνητο .Είναι ώρα να πηγαίνεις. "Με ενημέρωσε ο Κάρτερ .
"Είναι πολύ 'άδικο ο Κάρτερ να έρχεται μαζί σου και εγώ όχι !"Παραπονέθηκε ξανά η Όντρεϊ.
"Ο Κάρτερ είναι ο φύλακας της ,Όντρεϊ !Πάψε να παραπονιέσαι και άσε την Βιολέτα να φύγει γιατί έχουμε και δουλείες !"Εξήγησε η Σάρα και αποσύρθηκε στην κουζίνα .
ESTÁS LEYENDO
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Novela JuvenilΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...