◇Εχθρός ◇

446 28 0
                                    

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει ,μεγαλώνει ,μαραζώνει .Περιθωριοποιεί την αγάπη κι την φροντίδα και αναπαράγει το μίσος και την κακία .Κάποτε μου ήταν αδύνατο να το καταλάβω αυτό .Θεωρούσα όποιον μου φερόταν καλά, φίλο μου .Ακόμα δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω τους φίλους απο τους εχθρούς .Μα αν κοιτάξεις κατευθείαν στην ψυχή τους απο τους καθρέφτες της ,τα μάτια ,τότε θα δεις την κακία να σκοτώνει βάναυσα  όλες τις καλές αρετές .Η αγάπη θα φαντάζει ψυχρή και η ελπίδα τυχαία στο πέρασμα της ζωής .

Αυτή όμως που έχω μπροστά μου δεν είναι εχθρός μα ούτε και φίλη .Είναι μια ακόμη πονεμένη ψυχή όπως άλλες τόσες στον πλανήτη γη .Μια ψυχή που αποζητά την εξιλέωση απο την κακία που περιβάλλει το κόσμο .Και το αναγνωρίζω αυτό καθώς το έχω δει ξανά στα μάτια του Άξελ .

Πριν λίγους μήνες ίσως να μην μπορούσα να το παρατηρήσω αυτό μα πλέον είμαι ικανή να το κάνω .Έχω δει τον πόνο ,έχω νοιώσει την απόγνωση και έχω γευτεί την απόρριψη .Αν δεν είμαι εγώ ικανή τότες ποιος είναι ;

"Βιολέτα !Δεν περίμενα ποτέ να σε δω εδώ .Νόμιζα πως είχες χαθεί τόσο καιρό που έχουμε να σε δούμε !Άλλαξες και σχολείο ..."

"Ναι ...Έχουμε καιρό να τα πούμε "απαντώ ψυχρά .

Μπορεί να μην είναι εχθρός μα δεν υπάρχει κάτι που μισώ περισσότερο απο την υποκρισία .Ξέρω πως δεν πιστεύει τίποτα απο αυτά που λέει και επίσης γνωρίζω πολύ καλά αυτά που λέει πίσω απο την πλάτη μου .

"Δεν θα μας συστήσεις ;"ρωτά δείχνοντας τον Άξελ .

"Άξελ απο εδώ η Ιζαμπέλ ,Ιζαμπέλ ο Άξελ "είπα στον ίδιο τόνο με πριν .Αδιάφορα .

"Χαίρω πολύ Άξελ !Πω πω τι δυνατά χέρια .."λέει καθώς ανταλλάσσουν μια  χειραψία .

Ο Άξελ δεν απαντά .Γίνεται πιο ψυχρός απο ο,τι εγώ  επιστρατεύοντας όλη τη δύναμη του για να διατηρήσει την ψυχραιμία του .Τον ενοχλεί η παρουσία τους, συνειδητοποιώ .Πότε δεν έχω δει κάποιον να ενοχλείται απο την παρουσία της Ιζαμπέλ .

Η Ιζαμπέλ φαίνεται πως το παρατηρεί και η επίθεση ξεκινάει .

"Βιολέτα χρυσή μου φαίνεται πως πάχυνες ,τα πήρες τα κιλάκια σου έτσι δεν είναι ;Μα όχι αυτά δεν μπορεί να είναι μόνο κιλά .Βιολέτα ,είσαι έγκυος ;"

"Ναι είναι ,υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεσποινίς ;"ρωτά εκνευρισμένος ο Άξελ .

"Όχι ,απλά είναι ξαφνικό "λέει η Ιζαμπέλ πειραγμένη .

Παγιδευμένη Στο ΣκοτάδιWhere stories live. Discover now