Ο έρωτας είναι ένα κομμάτι της ζωής το οποίο αργά ή γρήγορα σχεδόν όλοι ανακαλύπτουμε .Μπορεί να αποτελέσει φάρμακο ψυχής ενώ έχει τη δύναμη να σε καταστρέψει εκ τω έσω .Μαθαίνοντας ,λοιπόν ,για τον πρώτο έρωτα της μητέρας μου συνειδητοποιώ πως αυτή η δύναμη του έρωτα είναι απέραντη .
"Ο Γουόλτερ ήταν ο πρώτος μου έρωτας ,Βιολέτα .Γνωριστήκαμε στο σχολείο ,αρχίσαμε να κάνουμε παρέα ,γίναμε ζευγάρι .Είχα να τον δω πάρα πολλά χρόνια ...απο τον θάνατο του μωρού ..."
"Ο Γουόλτερ είναι ο πατέρας του..;"
"Βέβαια ...Έμεινα έγκυος ,αποφασίσαμε μαζί να το κρατήσουμε μα στην συνέχεια ξέρεις τι έγινε ...Αυτός ο θάνατος μας αποξένωσε ,ειδικότερα εκείνον .Εγώ πονούσα σιωπηλά ενώ εκείνος άρχισε να μετατρέπεται σε έναν άλλον άνθρωπο ...Κάποια στιγμή χωρίσαμε ,έφυγα απο το σχολείο ,την πόλη ,την πολιτεία ...Δεν τον ξαναείδα .Ο πατέρας είναι ένας πολύ καλός άνδρας μα μεταξύ μας δεν υπήρξε έρωτας ,πάθος .Ίσως αγάπη ,αφοσίωση για ένα κοινό σκοπό .Την ανατροφή σου ..Ας τα αφήσουμε όμως αυτά ,είναι περιττό να τα επαναλαμβάνουμε ξανά και ξανά ."
"Και τι δουλειά έχει ο Γουόλτερ εδώ ,μαμά ;"
"Μα είναι ο πατέρας του Άξελ ,δεν το ήξερες ;"
Τι ;
Αυτός είναι το τέρας που μισώ ;Ένας άνδρας που η μητέρα μου είχε αγαπήσει τόσο κάποτε πως είναι δυνατόν να έχει διαπράξει τέτοια πράγματα .Ένα κτήνος ...Η οργή φουντώνει μέσα μου ,τι ζητάει απο την ζωή του μας ;Δεν του αρκούσε η καταστροφή μιας οικογένειας ;
Επέστρεψε για να αποτελειώσει την μητέρα μου ;Ή θέλει να κάνει τον Άξελ να πονέσει ξανά ;Ο,τι και να συμβαίνει δε θα το επιτρέψω να συμβεί .
Θα κάνω τα πάντα για να κρατήσω αυτούς που αγαπώ ασφαλή .Ακόμα κι αν χρειαστεί να τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια θα το κάνω .Είδα τον πόνο στα μάτια του Άξελ εκείνη τη νύχτα ,πόνο που σε άνθρωπο ξανά δεν συνάντησα ,πόνο που θα μπορούσε να κατασπαράξει την ψυχή σου .
Δεν απαντώ στην μητέρα μου ,χάνομαι στην αυλή περιτριγυρισμένη απο τις δικές μου σκέψεις ,ψάχνοντας τον Άξελ .Τον βλέπω να μιλά με τον πατέρα μου και τον αδερφό μου .Πλησιάζω διακριτικά την παρέα τους .
"Βιολέτα !Μόλις γνωριστήκαμε με τον Άξελ ..."είπε ο μπαμπάς σιωπηρά .Δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με τα δικά του πιστεύω .
"Α ,ναι ;Ωραία .Άξελ γνώρισες τον Νέιτ ;"είπα και έδειξα το νεαρό αγόρι πλάι στον πατέρα μου .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Παγιδευμένη Στο Σκοτάδι
Ficção AdolescenteΛΑΘΗ Όλοι μας κάνουμε λάθη.Μικρά ή μεγάλα .Το σημαντικό όμως είναι να μαθαίνουμε απο αυτά .Αλλά αν είναι πολύ αργά ;Η Βιολέτα έκανε λάθος και τώρα θα πρέπει να αποφασίσει πως θα αντιμετωπίσει τις φουρτούνες που άφησαν πίσω της τα λάθη της . Θα τα κα...