Benim adım Sarhan.
Annem saygın biri olmam için anlamı 'Bey' olan Sarhan ismini koymuş bana.
Aslen Azeri Türküyüm.
Bugün size geç de olsa baba olarak kabul ettiğim garip bir adamın geriye kalan günlüğünden ilginç bir hikaye anlatacağım.
Annemin adı Gulya.
Annem bana göre dünyanın en güzel ve en gariban kadınıdır.Henüz ben 7 yaşında iken, annem dışında tüm ailemi trafik kazasında kaybetmiş, 'amcam' tarafından ihanete uğramıştık.
Annem güzel bir gelecek kurabilmem için beni aylık ücret karşılığında bakım evine bırakıp Türkiye'ye çalışmaya gitmişti. İşte tüm hikaye burada başlıyor.
Bu hikayenin baş Kahramanı hayatta hiçbir gâyesi ve amacı kalmayan eski bir asker olan üvey babam Tuna'dır.
Babalığım Türkiye Türküdür.
Babam Tuna çocukluğunda hedefleri olan sonrasında yaşadığı olumsuzluklardan dolayı bunalımda bir adammış.
Buradan sonrasını babamın günlüğünden okuyorum. *
Beni en çok etkileyen noktalarından size özet geçerek, annem ile babamın tanışmasını ve hayatımıza etkisini anlatacağım.
Adım Tuna, yaşım 32.
Hayatımda günlük tutmuş bir kişi değilim, ama dün geceki olaydan sonra yaşadıklarımı kaleme dökmek istedim, sadece kendim okuyacak olduğumu bilsem bile.Sevgili günlük
Hayatımdaki yaralar çocukluğumdan itibaren var olduğu için çocukluk anılarımdan özet geçerek yaşadığım inanılmaz geceyi ve sonrasını anlatacağım sana.
Tarifsiz bir etki bu, anlatmak istesem kimsem yok, haykırmak istiyorum gücüm yok!
Sıkıntılı bir çocukluk süreci geçirmiştim.
Çocukken doktor olup hayat kurtarma hedefim var idi.
Aile baskısı ve ekonomik şartlardan ötürü sıkıntı ile geçiyordu günlerimiz, babam her gece içki içer, annemi döverdi. Evin tek çocuğuydum.
Annem üzüntüden verem olmuş ve bu hastalıktan ölmüştü. Babam ise sarhoş iken bir gruba saldırdığı sırada bıçaklanarak öldürülmüştü.
Beni derinden sarstığı için annem ve babamdan bahsetmek istemiyorum kimseye.Hayatta kimsem yok idi.
Yetimhane de büyümüş, Doktor olmak istiyordum, annem gibi kimsenin veremden ölmemesi için.
Nerden bilebirdim ki yetimhanede çocukların karakterine göre meslek belirlendiğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUNA #Watty 2019
Short StoryAdım Tuna dedim. Ağlamaklı bir sesle bana yardım et diyerek, benden yardım istedi. Boynunda ip olan bir adamdan mı yardım istiyorsun ? Evet. Benden korkmuyor musun ?. Hayır. Neden ? "Boynunda ip olan bir adamsın, hayattan beklentisi kalmayan bir ad...