"Villa'ya ulaşmış gerekli gözlemlerimi yapmıştım. Saatler ilerlemiş gün ağarmış öğle olmak üzere idi. Kapıda ki bekçilere görünmeden evi her köşesinden kontrol etmiş vakit kaybetmeden eve dönmüştüm".
Eve geldiğimde, Gulya hemen kapıya koştu.
"Hoşgeldin Tuna" dedi. İlk defa bu evde bu şekilde karşılanıyordum.
Gulya gece hiç uyumadan beni beklemiş, uyku onu terk etmiş çok belli idi.
Hoş buldum deyip içeri girdim, lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra bu gece için gerekli hazırlıklarımı yapmak için odama çekilmiştim.
Kapım usulca açıldı.
Gulya;
" Bütün gece seni düşündüm Tuna".
Seni kendi sıkıntım ile ne hallere düşürdüm.
Oğluma mı yanayım yoksa bu yaşadıklarım ve yaşattıklarıma mı yanayım bilemedim. Dedi.Tuna: Ne varmış halimde ? Bugün nefes alıyorsam bunun sebebi sen değil misin ?
Gulya: Neden Böylesin Tuna ?
Tuna: Sorularını yarın sabaha saklar mısın ? Bu gece nasıl başaracağım bunun planlamasını yapmak istiyorum. Sende git biraz uyu şimdi.
Gulya: Her defasında beni böyle tersleme lütfen. Teşekkür ederim yaptıkların için anlatmayabilirsin. Dedi ve odadan çıktı.
Ben onu terslemiyordum aslında, çünkü şuan sadece yarın sabah ne olacağını düşünüyordum. Kapıyı içeriden kilitledim sorularım ile baş başa kalmak için.
Yarın ne olacak ! Güneş mi doğacak ! Kıyamet mi kopacak !Samet görevden gelmiş, Saatlerce kapımı çalmış olmasına rağmen açmamıştım saat gece 22:30 civarı idi. Planlamalarımı hazırlamış, eskiden kalma tozlu askeri üniformamı kilitli olduğu sandıktan çıkarmıştım. Yıllar sonra değişik duygular ile giymiş içim çok kötü olmuş idi ama güçlü olmaya çalışıyordum.
Odamdan dışarıya üniforma ve elimde silah ile çıktığımda, verilen tepki beni çok etkilemişti.
Gulya; Tuna üniforma ne kadar yakışıyormuş sana !
Samet; Seni böyle görmeyeli uzun zaman olmuştu dostum !
+ Teşekkür ederim. Artık yola çıkma vakti geldi, Samet söylediklerimi unutma !
Boynuma sarılan dostun veda edercesine bakışları, hayatımda ilk defa bir kadının bana sarılıp uğurlaması ile umuda ilk adımı atarcasına evden ayrılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUNA #Watty 2019
Historia CortaAdım Tuna dedim. Ağlamaklı bir sesle bana yardım et diyerek, benden yardım istedi. Boynunda ip olan bir adamdan mı yardım istiyorsun ? Evet. Benden korkmuyor musun ?. Hayır. Neden ? "Boynunda ip olan bir adamsın, hayattan beklentisi kalmayan bir ad...